I już po plenerze .....szkoda ....

Sobota, 11 sierpnia 2012 · dodano: 15.08.2012 | Komentarze 3

To już nasz dziesiąty plener w Morzyczynie nad Miedwiem ....Nie będe za dużo pisać , choć działo sie działo ! Tyle integracji i tyle muzyki ,że na malowanie obrazów i jeżdżenie rowerkiem czasu było niewiele ! Plus świetna pogoda z codziennymi ulewami :)) Ale za to gościliśmy Włochów z Londynu , którzy przepięknie śpiewali i grali ...również muzykującego Argentyńczyka i grającego i malującego artystę z Wolina ....nawet mi pozwolili trochę pograć i pośpiewać ! :)))) Rowerkiem wyskakiwałam kilka razy , nawet nie myśląc ile przejade ...ale tak dla poruszania się trochę ...no i szukania innych widoków niż łódki na jeziorze ...bo czasem mogą się znudzić .....:))) Ogólnie plenery są super , a niektóre lepsze od innych - jak ten ! To takie kolonie dla dorosłych ...dla takich ciągle młodych w sercu ! :)))

Dam taki filmik mojej produkcji będący składanką zdjęć ...może nie najlepszy , ale oddaje klimat pleneru :)))

niestety piosenki Włochów żle mi się nagrały i dałam inną ....ale tę również śpiewali na plenerze :)))

Rowerkiem głównie jeżdziłam Morzyczyn, Kobylanka, Motaniec, Bielkowo, Rekowo, Jęczydół , Miedwiecko i do Lidla do Stargardu , jak zabrakło kartoników ....tak mniej więcej w sumie będzie koło 50km :)))

i oprócz rowerowego jeszcze na przykład taki namalowałam ....:)))

Kategoria w Polsce

| 05:27 czwartek, 16 sierpnia 2012 | linkuj Komentując Twoje dzieło z pleneru zastanawiałem się jaki przebieg mają plenery artystów no dzięki zręcznie wykonanemu filmikowi przez 4:07 minut mogłem nieco poznać tajniki tych spotkań, oczywiście tylko "nieco". Nie nudziłaś się, to pewne. Milo się ogląda uśmiechnięte twarze uczestników pleneru.
| 20:56 środa, 15 sierpnia 2012 | linkuj Świetnie wyszedł Ci ten filmik ze zdjęciami, zwłaszcza te fragmenty z serią zdjęć :)
Super!
Jaszek
| 20:38 środa, 15 sierpnia 2012 | linkuj Śliczny ten obrazek.
Niestety nie mogłem skorzystać z zaproszenia na wystawę w amfiteatrze. Daj znać jak będzie w Szczecinie.
PS. Nie wiedziałem, że Plenery tak długo trwają. Pewnie się sporo działo :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa pogod