na koncerty do Szczecina - Spoiwa Kultury 2012 :)

Piątek, 6 lipca 2012 · dodano: 06.07.2012 | Komentarze 7

Trochę kultury nikomu nie zaszkodzi ..od czasu do czasu aż mi sie chce pójść na jakiś koncert ...a tu akurat w Szczecinie przez tydzień bardzo dużo się dzieje ! Instalacje , przedstawienia , koncerty , sztuki teatralne ..w różnych miejscach ! Dzisiaj pojechałam na koncert w kościele Piotra i Pawła . Śpiewał , wprost przepięknie zespół kobiecy z Gruzji - coś pięknego , jakie głosy ...zupełnie beż żadnych instrumentów , a brzmiało jak orkiestra symfoniczna !- hipnotyczne dźwięki! - oj warto było !

Potem zaraz rozpoczął występ już na placu za kościołem zespół z Mali- ciekawie ubrani z oryginalnymi instrumentami prezentowali muzyke typowo afrykańską - można słuchać , słuchać i się zasłuchać ...:)))

| 10:01 niedziela, 8 lipca 2012 | linkuj dałbyś rade ! a nawet byś odleciał ! szkoda ,że nie nagrałam filmiku ....:(
| 18:43 sobota, 7 lipca 2012 | linkuj Muzyczna egzotyka z pewnością ciekawa.Właśnie skończyłem oglądać pierwszą część historii bluesa, więc muzycznie jestem na TAK !
| 08:36 sobota, 7 lipca 2012 | linkuj Trochę późno się zorientowałam. Dziś też są koncerty, jak zdążę to wybiorę się :)
| 08:27 sobota, 7 lipca 2012 | linkuj zobacz na mojej stronie na fb.....ale ta impreza do niedzieli jest tylko .
| 06:51 sobota, 7 lipca 2012 | linkuj A jakiś program imprez gdzieś jest? Chętnie się wybiorę :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rwowa