Z Małgosią Ch. .....w Moczyłach i po polach ....:)))

Poniedziałek, 2 lipca 2012 · dodano: 03.07.2012 | Komentarze 9

Moja przyjaciółka artystka z Koszalina odwiedziła mnie na parę dni....Odwiedziłyśmy moich rodziców z moim urodzinowym tortem , byłyśmy na zebraniu naszego stowarzyszenia ...no i w końcu przejechałyśmy się troszkę na rowerkach ...coby nie myślała ,że na Kołbaskowie świat się kończy ...i że jeszcze na przykład są takie Moczyły , albo Barnisławia i Smolęciny ! :))))))

| 06:15 czwartek, 5 lipca 2012 | linkuj Cóż mogę napisać...., pięknie :)
| 21:00 środa, 4 lipca 2012 | linkuj Zachwyt odnośnie zdjęć wyraziłem w Fotosiku, są wyjątkowej urody, co w Twoim przypadku jest po prostu normą.
misia3
| 17:13 środa, 4 lipca 2012 | linkuj prześliczne zdjęcia:)) i miłe spotkanie..pozdrawiam cieplutko :))
| 15:25 środa, 4 lipca 2012 | linkuj Tunia może spóźnione ale chciałem życzyć Ci wszystkiego najlepszego, dużo zdrowia i szczęścia, żeby rower się nigdy nie psuł i żeby pogoda na wycieczkach rowerowych dopisywała
| 08:28 środa, 4 lipca 2012 | linkuj Może koleżanka Małgosia też zacznie jeździć i pisać bloga na BS...
| 06:44 środa, 4 lipca 2012 | linkuj Wyprawy w towarzystwie są bezcenne, a zdjęcia- cudne:)
| 06:07 środa, 4 lipca 2012 | linkuj Piękna ta nasza natura:))
| 05:52 środa, 4 lipca 2012 | linkuj Aż miło tu zajrzeć i znowu na Twoje zdjęcia popatrzeć Tunia :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa denze