Wycieczka na odstresowanie .....i wyszła taka na 102 ! :)

Sobota, 19 maja 2012 · dodano: 20.05.2012 | Komentarze 15

Jak miałam wpisać ile kilometrów w terenie ...to chciałam napisać - dużo ...ale nie ma takiej opcji ....więc tak mniej więcej :))))
A więc było tak ...po trochę bardzo stresujących dniach w rodzinie ...nie będe tu pisać bo po co ...kto wie , to wie ...miałam tylko wolną sobotę i umówiłam się z kolegą na wycieczkę ...taką gdzieś tam ..w każdym razie gdzieś za Penkun .:)
Więc jak wyruszyliśmy koło 11tej to zeszedł nam prawie cały dzień ! Ale pogoda super ...wiatr był , ale do wytrzymania ...a ścieżki polne , płyty betonowe , zniknięte mosteczki , urwane dróżki , zarośnięty , aczkolwiek pięknie oznakowany szlak , albo brak mapy , bo nam się skończyła ...to tylko takie małe pieprzyki , które dodają smaczku , nie ? Musieliśmy często na tak zwanego czuja ...ale się udało ! Cała droga w pogaduszkach ,że w ogóle nie poczułam mijających km ....i nikt nie miał pretensji , że czasem schodzę z rowerka , bo nie te lata ! :))))
A widoki ? To głównie przepięknie już falujące zboża , jeszcze zielone, ale jakże urokliwe ! To przekwitające już rzepaki , to kwitnące na żółto łąki czy zasypanie stokrotkami place .....to już prawie owocujące czereśnie i mnóswto kwitnących poziomek ....oj , mogłabym tak długo pisać ....
A ogólnie , to dwa wiatraki bez skrzydełek , wiele wiosek , miasteczko Penkun , wiele sarenek , jeden lis, kilka bocianów, dwa żurawie , wiele krówek , parę koników i dwa osły !

dornfeld
| 19:02 wtorek, 22 maja 2012 | linkuj Zgadzam się z przedmówcami.
| 21:13 poniedziałek, 21 maja 2012 | linkuj dzięki za miłe komentarze ! ....a Mirek wygrał u mnie cukierka bo zauważył ! :)))) a bardzo byłam ciekawa kto ! :))))
| 19:18 poniedziałek, 21 maja 2012 | linkuj Romantyczny opis i zdjęcie wyjątkowej urody (wręcz odbierasz mi monopol na zdjęcia bocianów), no ale u Ciebie to norma. Moje uznanie jak zawsze.
| 17:44 poniedziałek, 21 maja 2012 | linkuj Świetne zdjęcia.
| 17:04 poniedziałek, 21 maja 2012 | linkuj Tunia, Ty zawsze jesteś "Uśmiechnięta" na 102
DaDasik
| 11:18 poniedziałek, 21 maja 2012 | linkuj Piekne foty :)
Graty tej setki ... Kurcze ja jeszcze nie wykręciłem... W sumie od 3 lat nie wykręciłem :)
Kajman
| 06:17 poniedziałek, 21 maja 2012 | linkuj O! Autostrada betonowa jak kiedyś pod Gliwicami:)
| 23:02 niedziela, 20 maja 2012 | linkuj Wycieczka super, przynajmniej odpoczęłaś od zmartwień i obowiązków. Piękne fotki. I kolega nabiera cierpliwości :)
| 22:05 niedziela, 20 maja 2012 | linkuj ten jęczmień jest po prostu przecudny teraz ....aż chciałoby się ...no nie wiem co .....brakuje słów .....:))))
| 21:40 niedziela, 20 maja 2012 | linkuj Na stress rower jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Wiem z autopsji, to sprawdzona metoda. O zdjęciach już się nie wypowiadam, bo musiałbym się powtarzać. Obejrzałem każde kilka razy!
| 20:59 niedziela, 20 maja 2012 | linkuj Foty bajeczne- super wycieczka na 102 :))))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa zegar