znów w tą i z powrotem ......:)

Wtorek, 8 maja 2012 · dodano: 08.05.2012 | Komentarze 13

Powolutku i spokojnie do miasta ...samopoczucie niezbyt ...ale będzie dobrze ....klisza w aparacie się skończyła .....ale rzepak dalej kwitnie i pyli ....i drzewka przydrożne nadal kwieciem obsypane ....wiatr.....

Kategoria Okolica, Szczecin

| 19:44 czwartek, 17 maja 2012 | linkuj ja z pokrzywą od lat jestem w stałym związku ! :))) już w tym roku sporo nasuszyłam ....u mnie w ogródku to najdorodniejsza roślinka !!!! :)))))
| 16:23 czwartek, 17 maja 2012 | linkuj Pokrzywa faktycznie działa wzmacniająco i trzeba ją zbierać dopóki rośliny są młode. Za pomocą wirówki warto jest robić z tego niezbyt smaczny napój z tym, że dość sporo trzeba nazbierać pokrzyw, oczywiście z w miarę czystych ekologicznie miejsc.
DaDasik
| 09:57 piątek, 11 maja 2012 | linkuj Pięknie :)
Takie pofalowane tereny maja niepowtarzalne uroki. Szkoda, że u mnie jest ich niewiele.
| 15:42 środa, 9 maja 2012 | linkuj dzięki ! Jak co to dr Bike pomoże !!! :)))
| 14:51 środa, 9 maja 2012 | linkuj Również życzę zdrówka, i obyś latem miała naładowane "akumulatory" na nasze wycieczki z "RS" i "BS"
| 11:33 środa, 9 maja 2012 | linkuj Tuniu, byle do przodu, będzie lepiej:)
| 09:47 środa, 9 maja 2012 | linkuj Po nocy zawsze jest dzień, a po burzy spokój. Nie może być inaczej. Będzie dobrze, zobaczysz. Pozdrawiam!
| 09:20 środa, 9 maja 2012 | linkuj może to przesilenie wiosenne ....albo wiek ....? albo za dużo obowiązków ....czasem tak bywa ....niestety ....
| 08:35 środa, 9 maja 2012 | linkuj Coś ostatnio często narzekasz na zdrowie :(
Zdrówka życzę!!!
| 20:44 wtorek, 8 maja 2012 | linkuj Najpiękniejsze krajobrazy....

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa stpog