wszędzie żółto ! ....to wpis też będzie w tym kolorze ! :)))

Czwartek, 3 maja 2012 · dodano: 03.05.2012 | Komentarze 18

Dzisiaj dopiero mogłam wyskoczyć po obiadku ...a że ostatnio tylko po bezdrożach buszowałam , to dzisiaj postanowiłam sobie przypomnieć jak się jeździ po asfalcie ! :))) Pogoda cudowna , zero wiatru , mało słońca , ciepło ....jedynie gdzieniegdzie na niebie tak jakby burzowo ...no i w tej chwili jestem na siebie wściekła ,że stchórzyłam i skróciłam zaplanowaną trasę !!! A burzy nie było ! A jechało mi się tak fajnie ,że może do Berlina bym zajechała ....a to może dobrze ,że stchórzyłam ....:))) A miało być Petershagen ,Penkun,Storkow,Nadrensee.....a zrobiło się - Schonfeld, Storkow, Nadrensee .....ale i tak było cudownie !!! I przeraźliwie żółto !!!!

Wyjazd z Kołbaskowa :)

Z Tantow -Keesow pojechałam czerwonym szlakiem pierwszy raz , w kierunku Petershagen....wygodna polna droga , prawie jak asfalt ...i oczywiście żywego ducha , oprócz zajęcy ....:)

Potem zaczął się asfalt i tu zdecydowałam , bo bałam się burzy , która nie nadeszła, że jednak skręcę do Schonfeld...potem do szosy z Tantow do Storkow;;;

W Storkow koło wiatraka i dalej wzdłuż autostrady ....do Nadrensee...

No i oczywiście , jak nie zajrzeć na moją ulubioną plazyczkę , na której rodzinka gęsi się rozłożyła ...ale szybko przede mną zwiały ! Tutaj też się baaardzo zażółciło ! :))))

ryjek
| 20:47 czwartek, 17 maja 2012 | linkuj Twoje zdjęcia mają w sobie to ''coś'' co sprawia, że ryjek mi się uśmiecha :>
Kajman
| 16:37 poniedziałek, 7 maja 2012 | linkuj Bardzo żółto i bardzo wiosennie, jednym słowem pięknie:)
| 20:07 piątek, 4 maja 2012 | linkuj dziękuję wszystkim za miłe słowa ! Naprawdę tak u nas i za miedzą pięknie ....ale ten rzepak niestety ,że ładnie wygląda , to też pyli ...co niezbyt działa na mnie korzystnie ....zwłaszcza po tej wczorajszej rzepakowej wycieczce , niezbyt się czuję ......:(((
DaDasik
| 18:13 piątek, 4 maja 2012 | linkuj Ahhh ten rzepak!!!!!
Pięknie tu u Ciebie Tuniu!! :)
| 15:56 piątek, 4 maja 2012 | linkuj Cudne...
| 12:19 piątek, 4 maja 2012 | linkuj Ten Berlin to zabrzmiało jak pogróżka, może faktycznie ? Ale już bez żartów, podoba mi się, że jesteś tak elastyczna w układaniu trasy wycieczki, nic na siłę. Zdjęcia, jak wszystkim mnie też urzekają wiosennymi kolorami. Pojęcia nie mam jak Ci się udało "ustrzelić" zajączka, bo z autopsji wiem jak trudno tego dokonać.
| 08:49 piątek, 4 maja 2012 | linkuj Prawdziwe oko artystki.
| 07:39 piątek, 4 maja 2012 | linkuj Kwitnący rzepak i zboża zielone dają dużo mozliwości :)
| 21:49 czwartek, 3 maja 2012 | linkuj Relaksujące fotki...
| 21:23 czwartek, 3 maja 2012 | linkuj Pełnia tych kolorów wręcz powala... Można te fotki oglądać i oglądać. Wyglądają jak ze snów!
| 20:47 czwartek, 3 maja 2012 | linkuj oczywiście , że obrabiam ! ale tylko trochę światła i trochę cienia ....staram się ,żeby wyglądały tak jak ja je widziałam i jakie na mnie robiły wrażenie .....a wszystko robię w Picasa :)))) Co do obrazu ....pogadamy jak sobie coś wybierzesz !! :))))
siwobrody
| 20:36 czwartek, 3 maja 2012 | linkuj Te zdjęcia muszą być po obróbce bo wyglądają jak obrazy.
A tak przy okazji , nadal czekam na jakiś Twój obraz.
I to wcale nie ma znaczenia że tak do końca to mi go nie obiecałaś.
| 20:07 czwartek, 3 maja 2012 | linkuj były trzy ! ale jeden tylko złapał ostrość ! No i ten jest niemiecki ! A tamten Twój był polski !! :))))))
Luki7922
| 19:41 czwartek, 3 maja 2012 | linkuj widzę, że i mój zając się znalazł :)
| 19:12 czwartek, 3 maja 2012 | linkuj Może i żółto, ale jak w bajce.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa orach