I znów do apteki w Gartz.....:)

Sobota, 21 kwietnia 2012 · dodano: 21.04.2012 | Komentarze 17

Miałam jechać tam autkiem ...po wczorajszej przygodzie z burzą ...Ale okazało się ,że kolega Krzysiek jedzie w tym samym kierunku , a pogoda dzisiaj ma być napewno nie taka jak wczoraj , jak sprawdziłam przez okno - Więc jedziemy . W tamtą stronę jak najkrócej , żeby zdążyć przed zamknięciem , a z powrotem musimy jak zwykle pobawić się w odkrywców ! Trzeba sprawdzić jakąś nawą traskę.....wiec polną drogą , przepięknie obsadzoną już kwitnącymi czereśniami i wiśniami , dojechaliśmy do drugiego , a potem pierwszego młyna.
Potem już do Tantow, Rosowa i dalej do domku .....Przepiękne słońce, piękne widoki , super nastrój , prawie bajkowy przy młynie ....muszę tam częściej jeździć ....ten szum strumienia ....bezcenne .....

W Gartz

W drodze do Młynów ...:)

Przy Młynie Drugim :)

Przy Młynie Pierwszym ...:)

W drodze powrotnej ...:)

DaDasik
| 11:19 wtorek, 24 kwietnia 2012 | linkuj Bardzo sympatycznie :)
A warchlaczek cudowny!!
| 15:02 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj ok ! nie ma sprawy ! :))))
| 13:55 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj Tuni prosze o większe rozmaiary fotek nastepnym razem.
Kajman
| 11:12 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj Żabki też piękne:)
| 17:59 niedziela, 22 kwietnia 2012 | linkuj dziękuję wszystkim za miłe komentarze i zapraszam w te strony ! Niedługo będe mogła robić za przewodnika ! :))))
| 16:54 niedziela, 22 kwietnia 2012 | linkuj Jesteś Tuniu w świetnej formie, skoro codziennie fundujesz sobie zagraniczne ( he he) wycieczki i to bez względu na pogodę. Z pewnością postaram się przejechać "Twoją" trasą na Gartz, bo opisy i zdjęcia są wysoce zachęcające. Aparat fotograficzny w |Twoim ręku to narzędzie artysty.
| 11:18 niedziela, 22 kwietnia 2012 | linkuj Świetna relacja, jak i zdjęcia. Pogoda była wyśmienita, ja buzię opaliłam już dość mocno :). A ptaki takie trele wyśpiewują, aż miło :)
mimoza15
| 08:52 niedziela, 22 kwietnia 2012 | linkuj Piękne zdjęcia, ale masz bliziutko do Gartz
| 08:19 niedziela, 22 kwietnia 2012 | linkuj Takich żab trawnych, jak ta na zdjęciu wypuściłem kilka lat temu do natury ponad 1000 z własnej hodowli.
To dlatego, bo przez przypadek ze skrzeku który wyłowiłem ze stawu podczas czyszczenia, wylęgło się tysiące kijanek...
| 06:35 niedziela, 22 kwietnia 2012 | linkuj Urokliwe miejsca i widze, że mieliście spotkanie trzeciego stopnia z warchlaczkiem.Dobrze, że mamusi nie było:)
| 05:39 niedziela, 22 kwietnia 2012 | linkuj Tunia....dzięki za ten wpis ponieważ już mam cel na na następne wycieczki, a że uwielbiam takie urządzenia hydrotechniczne to te trzy młyny będą godne zwiedzenia (piszę trzy, ale chyba tylko dwa się ostały)
| 22:05 sobota, 21 kwietnia 2012 | linkuj Piękne krajobrazy...
| 21:13 sobota, 21 kwietnia 2012 | linkuj jakoś tak samo maleństwo się wypuściło ....i długo nas nie zauważało ...fajny malec ! Ale też trochę się bałam coby z krzaków mamuśka nie wyskoczyła ! :)
Autochton
| 21:04 sobota, 21 kwietnia 2012 | linkuj Mam tylko na dzieję, że żadna locha was nie pogoniła :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iataz