Słońce , wiatr, deszcz...czyli prawie wszystko ....:)

Wtorek, 24 kwietnia 2012 · dodano: 24.04.2012 | Komentarze 13

...jak dobrze ,że mieszkam tu gdzie mieszkam ...i do miasta muszę jechać i wracać przez trzy wioski i pola ....bo ten kawałek przez Karwowo i Smolęcin jest naprawdę uroczy ....pusto spokojnie , zwierzątka( dzisiaj dwie sarny , trzy bażanty...a drób wiejski już sobie spał , bo wracałam o ósmej )....W tamtą stronę słońce i mocny wiatr, ale jakoś dziwnie dobrze się jechało , choć wiał w mordkę ....a z powrotem w deszczu pół drogi ...też fajnie się jechało ....nie grzmiało , cieplutko ... po deszczu było jak w lecie ...ptaszki śpiewają , ziemia pachnie....aż musiałam się zatrzymać i chłonąć to co mnie otacza ...nie chciało się wracać do domku ....coś pięknego ...niech żałują ci co wożą się tylko samochodami .....
Daję większe zdjęcia , ale nie są najlepsze , bo robione o zmierzchu ....:)))

A to mój rower na mokrym asfalcie :)

Kategoria Okolica, Szczecin

| 14:56 piątek, 27 kwietnia 2012 | linkuj Większe fotki i od razu lepiej :)
DaDasik
| 10:02 piątek, 27 kwietnia 2012 | linkuj Na trzecim zdjęciu miałem wrażenie, że sfotografowałaś magmę wypływającą z wulkanu ;]
guitarowa
| 17:04 czwartek, 26 kwietnia 2012 | linkuj Ten asfalt to prawie jak jakieś odpoady wulkaniczne wygląda :)
Kajman
| 05:45 czwartek, 26 kwietnia 2012 | linkuj Po zimowym dokarmianiu bażanty tak się zadomowiły w naszym ogrodzie, że nic sobie nie robią ani z nas, ani ze szczeniaczka:)
| 19:46 środa, 25 kwietnia 2012 | linkuj Co do wycieczek rowerowych to faktycznie Twoje miejsce zamieszkania wywołuje we mnie uczucie zazdrości. Urocza wycieczka z zaskakującymi efektami fotograficznymi. Bażantów od roku nie widziałem.
| 16:40 środa, 25 kwietnia 2012 | linkuj To wygląda jak wnętrze wulkanu! Aż mi się gorąco zrobiło.
| 05:02 środa, 25 kwietnia 2012 | linkuj Melancholijnie dzisiaj się zrobiło na Twoim blogu Tunia. Fakt niezaprzeczalny że mieszkasz w bardzo krajoznawczo-ciekawej okolicy, i masz tak blisko do niemieckich ścieżek rowerowych.
| 21:26 wtorek, 24 kwietnia 2012 | linkuj no raz się zdarzyło tak się rozpędzić .....dobrze że zrobiłam zdjęcie , bo nikt by nie uwierzył ,nie ?:))))))
Jaszek
| 21:09 wtorek, 24 kwietnia 2012 | linkuj Ależ Ty pędzisz, rozgrzałaś asfalt do czerwoności ;-)
michuss
| 20:27 wtorek, 24 kwietnia 2012 | linkuj Super efekt. :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kaweg