• Temperatura -2.0°C

Styczniowa Masa w Szczecinie :)

Piątek, 27 stycznia 2012 · dodano: 27.01.2012 | Komentarze 9

Jako ,że startowałam prawie z miejsca zbiórki , to tylko tyle mi km wyszło ...A z uwagi na mrozik nie jeździliśmy za długo , za to szybciej niż zwykle ...tak więc nie zdążyłam za bardzo zmarznąć ! Nie będę więcej pisać , bo ładnie opisał tę masę Siwobrody ...:)) Ja dam zdjęcia :) Dziękuję za miłe towarzystwo , fajnie tak się czasem nie wirtualnie spotkać ! :)))

| 23:07 niedziela, 29 stycznia 2012 | linkuj Tym jeźdźcem na naszym tzw. Placu rowerowym jest Bartolomeo Colleoni (ur. ok. 1395 / 1400, zm. 3 lipca 1475) – kondotier włoski w służbie Mediolanu i Wenecji.:))))))))
| 12:40 sobota, 28 stycznia 2012 | linkuj Ostatnio tez konczylem swoj wpis zdjeciem jezdzca na koniu... Kim byl ten z Twojej fotki?
| 11:14 sobota, 28 stycznia 2012 | linkuj Super:)))
giorginio12
| 22:08 piątek, 27 stycznia 2012 | linkuj Wprawdzie niewiele kilometrów ale za to nocne foty fajne;)
| 21:40 piątek, 27 stycznia 2012 | linkuj Tak , to już tradycja ...i jakby obowiązek ! No i fajne spotkanie towarzyskie :)
A co do pomnika ..to plac już nazywają placem Rowerzystów ....to może rzeczywiście dać mu w końcu rower , bo co ma tak na tym koniu się męczyć !!! :))))
| 21:05 piątek, 27 stycznia 2012 | linkuj Wiedziałem, że tradycyjnie weźmiesz udział w spotkaniu Masy Krytycznej dzięki czemu z przyjemnością mogę podziwiać późno wieczorne fotki.
siwobrody
| 21:03 piątek, 27 stycznia 2012 | linkuj A tak swoją drogą już od dłuższego czasu dumam nad tym aby na Święto Cykliczne 2012 zaproponować artystom z którejś z artystycznych uczelni zaproponować ubrać "naszego" pomnikowego patrona z Placu Lotników w .... rower zamiast w konia.
| 20:50 piątek, 27 stycznia 2012 | linkuj Nie będę komentować
:)))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa obiep