Krótki wypadzik przed obiadkiem ....:)

Czwartek, 26 stycznia 2012 · dodano: 26.01.2012 | Komentarze 17

Taki nie planowany wypadzik na starym rowerku , bo Kellysek u mamy stacjonuje ...
Dawno nie byłam tuż za miedzą, a że dzisiaj ładnie się zrobiło , to czemu nie ?
Zrobiłam swoją ulubioną pętelkę KoŁbaskowo-Neurohlitz-czerwony szlak na Tantow-Rosow-Kołbaskowo .... Niby prosto i przyjemnie , ale w powrotnej drodze wiatr się nasilił i bardziej odczuwałam dość niską temperaturę . A na zakończenie wyszło mocne słońce , aż żałowałam ,że nie pojechałam trochę później ...oczywiście z myślą o zdjęciach :))))

Lamy w Neurohlitz ...w prezencie dla Ani :))) Ale chyba jednak daniele ! :)))

A to już nie lamy ...ale w tej samej okolicy ...:)

Czerwony szlak Oder-Neisse

w drodze do Rossow ...

I już przed Kołbaskowem ....

Kategoria Okolica, Niemcy

| 23:09 niedziela, 29 stycznia 2012 | linkuj ja też w pierwszym momencie tak myślałam .....a może niektóre to poroża .....
| 12:37 sobota, 28 stycznia 2012 | linkuj Myslalem, ze te galezie z drugiej fotki to zrzucone poroza...
| 22:52 piątek, 27 stycznia 2012 | linkuj dokładnie ...to był ten dzień ! A potem jeszcze słońce było ....ale na sam koniec :)))
| 22:01 piątek, 27 stycznia 2012 | linkuj Czy Ty na pewno z tej wycieczki fotki dałaś, toż tu całkiem zielono i zwierzęco... :)
| 12:23 piątek, 27 stycznia 2012 | linkuj A słyszałem ze w Szczecinie jest snieg i mróz.A na zdjęciach wiosna :)
Kajman
| 08:04 piątek, 27 stycznia 2012 | linkuj Mnie ostatnio na drodze zablokowało stado dzików. Stały na środku jezdni i się przyglądały:)
| 22:35 czwartek, 26 stycznia 2012 | linkuj u nas jeszcze wiosennie ! Ale coś tam mówią ,że ma być zima ...czekamy ! :)))
| 22:28 czwartek, 26 stycznia 2012 | linkuj Piękne fotki- u Was to juz wiosennie:)))
siwobrody
| 22:04 czwartek, 26 stycznia 2012 | linkuj Naprawdę piękne kolory.
Dobrze że pod opisem są komentarze , bo w pierwszej chwili poszedłem po okulary żeby sprawdzić gdzie są te lamy.
salamandra
| 17:47 czwartek, 26 stycznia 2012 | linkuj Lamy, czy nie... ale pozują jak modelki. Fajne :))
| 17:28 czwartek, 26 stycznia 2012 | linkuj Rewelacyjnie Ci wyszły fotki, no i jak widzę zaczęłaś olimpijski rok w olimpijskiej formie. Tak trzymać !
lea
| 17:14 czwartek, 26 stycznia 2012 | linkuj Piękne zdjęcia!! Jesienne takie. Jakby ktoś nie wiedział to by nie zgadł, że robione pod koniec stycznia :)
| 17:04 czwartek, 26 stycznia 2012 | linkuj a może to daniele ...chyba już o tym było , nie ? ale myślę ,że masz rację :)
prim8
| 16:49 czwartek, 26 stycznia 2012 | linkuj Hmm...te lamy to bardzo do danieli podobne :)
| 16:42 czwartek, 26 stycznia 2012 | linkuj taaa...dzisiaj jakbym była prawdziwym myśliwym ...to byłby obiadek jak ta lala ! :)))
| 16:40 czwartek, 26 stycznia 2012 | linkuj Widzę "Tunia" że udało Ci się polowanie....oczywiście z obiektywem.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa apoto