Droga nr 27 ......:)))

Wtorek, 24 stycznia 2012 · dodano: 24.01.2012 | Komentarze 14

Właśnie się dowiedziałam ,że Ania i Siwobrody jechali prawie tą samą trasą i prawie o tej samej godzinie ...i gdyby nie to i gdyby nie tamto to może byśmy się na siebie nadziali ...ale było to gdyby ...:)))
A zaczęło się tak - Tata wyszedł już wczoraj ze szpitala i jako ,że tez wymaga opieki , zostałam w mieście . Rano okazało się ,że czuje się w miarę dobrze , przyszła pani Ania ....więc widząc jak pięknie się robi za oknem zadałam skromne pytanko - a może mogę gdzieś wyskoczyć , tatusiu ? Tak na 2-3 godzinki ...co ? Oczywiście mój rumak stacjonuje u mamy cały czas , więc po usłyszeniu , że nie ma sprawy ! W pięć minut byłam gotowa ! Chciałam zadzwonić do Ani bo ona jest po drodze ,ale posiałam jej numer ...i trochę nie przypuszczałam ,że by mogła ...No trudno ! Pojechałam sama tak w ciemno , ale żeby było do lasu ! Więc parkiem koło Rusałki , stawy Syrenie , Arkonka , Goplana, Uroczysko , Głębokie . Potem ścieżką na Tanowo . Jednak , jak nie zobaczyć i nie zrobić zdjęcia w Bartoszewie ...ostatnio na błotnej wycieczce , tylko śmignęliśmy ! Więc skręciłam ...A jak już jestem nad jeziorkiem ...to po co wracać ..jadę szlakiem czerwonym przez las wprost do Tanowa .

Tutaj też , po raz pierwszy zwiedziłam uliczki o istnieniu których nic nie wiedziałam ...obszczekały mnie pieski , ale zsiadłam z rowerka i był spokój ...:)))

W Tanowie zastanowiłam się nad Świdwiem (tam pojechała właśnie Ania z Siwobrodym) ale nie ...pojechałam w kierunku na Dobieszczyn , nie mając zamiaru aż tam dojechać ..:)))

Na parkingu , pierwszym napotkanym posiliłam się ...porozglądałam ...pozastanawiałam nad ciszą i spokojem tutaj o tej porze roku ...coś pięknego ...jesteś sam ze sobą na sam !

Jadę ...a jeszcze kawałek ....a tu droga 27 - pisał o niej Dornfeld ...ojej ..nowiutka , prościutka , gładziutka ...i te brzozy wszędzie ...o matko , jak w nią nie skręcić - byłby grzech ! ....tylko ...dokąd ona prowadzi ! Nie mam jej na mapie ...może dzwonić do kogoś i pytać ? Na logikę ...może do Jasienicy ...ale tam nie chciałam jechać ...Wiec choć troszkę !

No więc jadę ...oj jak tu pięknie ....ileś tam przejechałam ....i postanowiłam zawrócić ....bo jeszcze tu chciałam być ...:))))

Potem już tylko powrót , ale już w pełnym słońcu ...zimno ,ale cudownie ! Wracałam już z Tanowa ścieżką i tak samo przez Arkonkę i Park Kasprowicza :)

Musze dodać ,że tempo miałam wybitnie spacerowe ...zwłaszcza iż w połowie drogi zauważyłam że koła są tak średnio napompowane ...to na śnieg ...a tu na złość super twarda nawierzchnia wszędzie ...:)))

;
Kategoria Okolica, Szczecin

| 22:06 piątek, 27 stycznia 2012 | linkuj Tunia, fotki rewelacja, a i dystans pokaźny :)
sikorski33
| 15:54 czwartek, 26 stycznia 2012 | linkuj Niby zima, a na fotkach piękna jesień. Fotki super!
Pozdrawiam:)
prim8
| 05:49 czwartek, 26 stycznia 2012 | linkuj Tato zdrowy to i licznik się kręci :)
| 22:51 środa, 25 stycznia 2012 | linkuj zapraszamy serdecznie ! :)))
| 19:21 środa, 25 stycznia 2012 | linkuj Muszę się kiedyś i ja w te Wasze strony wybrać... Na zdjęciach wyglądają zachęcająco, a i Szczecin miło mi się kojarzy...
| 17:50 środa, 25 stycznia 2012 | linkuj czyli dobrze kombinowałam ...dzięki !
dornfeld | 17:31 środa, 25 stycznia 2012 | linkuj Do asfaltowej drogi z Jasienicy (Polic) do Nowej Jasienicy.
| 10:53 środa, 25 stycznia 2012 | linkuj Dziękuję wam za miłe słowa ...a wczoraj rzeczywiście było pięknie ...taka mieszanka jesienno wiosenna ....aż z tego lasu nie chciało mi się wracać do domu ! :))) Ale powiedzcie mi dokąd ta droga 27 prowadzi , bo dalej nie wiem ! A na pewno tam wróce ! :)))
lutra
| 10:06 środa, 25 stycznia 2012 | linkuj Trzeba patrzeć w szczególny sposób,żeby widzieć takie obrazy.Twoje zdjęcia mają klimat.Są niezwykłe.
Kajman
| 09:47 środa, 25 stycznia 2012 | linkuj Jaka ładna jesień:)
siwobrody
| 09:13 środa, 25 stycznia 2012 | linkuj To faktycznie lekko zbliżona trasa.
A ta droga już kilka razy mnie intrygowała.
vonZan
| 08:43 środa, 25 stycznia 2012 | linkuj :) 9 zdjęcie coś w sobie ma, jest niesamowite, pożyczam je :P
| 08:25 środa, 25 stycznia 2012 | linkuj Wpierw Fotosik mnie poinformował, że moja znajoma dodała zdjęcia, no i wtedy rzuciłem się do BikeStas a tu opis pięknej wycieczki udokumentowanej artystycznymi zdjęciami. Brawo Tuniu - jesteś w olimpijskiej formie. Muszę przyznać, że bardzo lubię oglądać zdjęcia z miejsc, które często odwiedzam - Twoja wtorkowa trasa jest mi szczególnie miła, więc często po niej się kręcę. Powoli nawet odcinek Tanowo - Dobieszczyn, w tym prosta o długości 3600 metrów już mnie nie nużą. Szczerze podziwiam Cię Tuniu ! Miła wiadomość co do powrotu Twego ojca do domu, to zawsze cieszy.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oispi