Inspekcja nowo powstającej ścieżki rowerowej Szlakiem Orła Bielika :))

Piątek, 14 października 2011 · dodano: 14.10.2011 | Komentarze 13

Dzisiaj postanowiłam sprawdzić jak wygląda nowa ścieżka od Siadła do Mescherin ...miała być gotowa w październiku ....więc czas na inspekcję !
Pojechałam więc od Moczył w kierunku autostrady ...i spotkałam 3 pracujących robotników .Właśnie usypują żwir który do 24tego ma być utwardzony ...a więc już niedługo ! Na razie niestety nie jest do przejechania :( ....Pogadaliśmy trochę , bo jeden okazał się moim byłym uczniem ....i skierowałam się na Kamieniec .

Tutaj już jest sypany żwir ...a na razie wygląda tak ....

Droga z Moczył do Kamieńca.....

Potem skręciłam na Kamionkę w piękny wąwóz prowadzący nad Odrę .....tu już zaczyna się las.....i okazało się , czego wcześniej nie wiedziałam ,że właśnie tędy też będzie szła ścieżka ! Jednak prace są dopiero zaczęte ....
Ale dla mnie to super wiadomość bo bedzie można jechać wzdłuż Odry aż do samego Pargowa ! A tutaj jest naprawdę pięknie !

Tutaj parę zdjęć po jakim terenie będziemy może już w przyszłym roku jechać w kierunku Mescherin :))))

z szosy wjeżdżamy do wąwozu ...:)

wjeżdżamy do lasu ...

koło piaskownicy :)

jeszcze ścieżka nie utwardzona , niestety ...

dojeżdżamy do brzegu Odry :)

po której różne cuda pływają :)

i takie ...:)

w lecie tutaj naprawdę można sobie pochodzić ....teraz trochę mokro ...

już wracam spowrotem na szosę ...bo niestety musiałabym prowadzić rower ....ale kiedyś ....będzie super !

opieńki też tu się panoszą ...ale już nie zbierałam ....

tu już wyjeżdżam z Kamieńca .....i jeszcze zatrzymuję się nad pięknym stawem na Rosówku

A to już w drodze do Kołbaskowa ....nareszcie jakiś zwiastun jesieni !

Misiacz
| 17:56 niedziela, 16 października 2011 | linkuj Teren, przez który ma przebiegać ścieżka wygląda naprawdę REWELACYJNIE.
Teraz niech tylko będzie ta ścieżka ;)
| 09:58 niedziela, 16 października 2011 | linkuj Może do wiosny skończą ścieżkę:))) będzie superowo:)))
| 07:16 sobota, 15 października 2011 | linkuj W Policach "Piaskownice" są dużo mniejsze :)
sandman
| 21:17 piątek, 14 października 2011 | linkuj Piękne okolice! No i pogoda też widać piękniejsza niż w centralnej Polsce.
michuss
| 19:31 piątek, 14 października 2011 | linkuj Przyznam, że nadodrzańskie okolice na południe od Szczecina stanowią dla mnie niezgłębioną zagadkę-zawsze jest mi tam nie po drodze, ale widzę, że trzeba będzie się tam wybrać. :)
| 17:51 piątek, 14 października 2011 | linkuj :))
| 17:42 piątek, 14 października 2011 | linkuj to nie długo tutaj poszalejemy ! :)
| 17:30 piątek, 14 października 2011 | linkuj Byłam na tej trasie na wiosnę, wpis jest tutaj
Tak sobie jechaliśmy i marzyliśmy o ścieżce rowerowej na Odrą i w tym pięknym lesie. No i popatrz, marzenia się spełniają (tylko należy marzyć) :))

Fotki prześliczne :))
| 17:01 piątek, 14 października 2011 | linkuj bilety ! niezły pomysł ! Ale dopiero w przyszłym roku przez las .....a przez pole za miesiąc - promocja ! Za darmo ! :)
A na razie chłopaki , to lepiej nie próbować .....chyba ,że tak jak ja ...popatrzeć i zawrócić ! :)))
| 16:57 piątek, 14 października 2011 | linkuj Muszę się przyznać, że urzekł mnie zbiór zdjęć z Twojej wycieczki - są przedniej urody. A co do wspomnianej przez Ciebie ścieżki " w budowie" to nawet nie wiedziałem, że coś takiego powstaje. Być może jutro tam podjadę.
prim8
| 16:51 piątek, 14 października 2011 | linkuj Dasz się chyba przejechać po tej ścieżce? Ja do puszczy wpuszczam bez biletów.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zesla