udało mi się przekroczyć dwa tysiące w tym roku .....:)))))

Środa, 12 października 2011 · dodano: 12.10.2011 | Komentarze 12

Miałam zamiar tylko ten jeden kilometr dzisiaj (brakujący) przejechać ...ale zrobiło się , kurczę 20 :)))) Powód był , bo musiałam naprawić zawieszony licznik rowerowy , jechać na dyżur do mamy i zrobić zakupy w Auchanie (lodówka świeciła pustką ) A więc Auchan -Madbike-Małopolska -Auchan . Wracałam z miasta już po całkowitemu ciemku ...super się jechało , ale rączki trochę mi zmarzły :) W domku na ogrzanie zrobiłam ryż z moimi własnymi jabłkami ...- pychotka ! :))))

| 19:48 sobota, 15 października 2011 | linkuj :))))))
sandman
| 21:15 piątek, 14 października 2011 | linkuj Gratuluję 2000km! Pamiętam jak 2 lata temu miałem w planach 1k przekroczyć:) nie udało się... ale jakby taka nagroda czekała, to kto wie...:) pozdrowionka!
| 20:20 czwartek, 13 października 2011 | linkuj :)))))
| 15:00 czwartek, 13 października 2011 | linkuj Tunia nie daj się usidlić magii liczb. Niech tak jak dotąd wskazania licznika będą wypadkową miłych wycieczek w miły towarzystwie. A wracając do przyziemnych spraw, to dziękuję Ci za miły wpis pod zdjęciem brzozowego zagajnika - byłem pewny, że Ci się spodoba.Pozdrawiam !
| 14:27 czwartek, 13 października 2011 | linkuj Moje gratulacje, a w sobotę dorobimy jeszcze ze 100km
| 13:26 czwartek, 13 października 2011 | linkuj jest duuużo cynamonu ......może on tak świeci ! :))) Dzięki za gratulacje ....ale wiecie ,że nie ważna ilość - ważna jakość !!! :))))
prim8
| 09:18 czwartek, 13 października 2011 | linkuj Piękny wynik:) Nagroda też wygląda smakowicie. Ciekawe co ci Chińczycy dodają do ryżu,że tak świeci?
michuss
| 08:47 czwartek, 13 października 2011 | linkuj Gratuluję! A ryż najlepszy ze śmietaną, cukrem i cynamonem;)
| 22:36 środa, 12 października 2011 | linkuj GRATULACJE!!!!
teraz przyszła kolej na kolejne 2000km :)))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa erzep