Elegancka Masa Krytyczna - Szczecin :)

Piątek, 30 września 2011 · dodano: 30.09.2011 | Komentarze 5

niestety zapomniałam wziąć aparat ....może później pożyczę od kogoś zdjęcia ...:(
Było bardzo dużo ludzi ...większość w eleganckich gajerkach . NA początku na pl.Lotników uczciliśmy minutą ciszy śmierć dwóch rowerzystów ze Stargardu . Potem z pełną eskortą ruszyliśmy ulicami miasta ...bardzo miło się jechało w takim towarzystwie ! połowa trasy już w ciemności z zapalonymi lampami ... BArdzo sympatyczna impreza ....no i jeszcze były życzenia dla chłopców - bo to ich święto ....znajomi dostali od nas po Grześku :))))

Zdjęcia pożyczone z RS :)))

Dwa Pawły po Grześku ! :)))

| 13:09 niedziela, 2 października 2011 | linkuj jak święto , to święto ! Grzesiek musiał być ! :)
Misiacz
| 19:33 sobota, 1 października 2011 | linkuj Dzięki za "Grześka" :).
| 10:05 sobota, 1 października 2011 | linkuj dzięki ...nawet fajnie się pedałuje w gajerku ...musisz spróbować ! :)))
| 06:46 sobota, 1 października 2011 | linkuj No ale zdjęcia oglądnąłem w blogu 'rowerzystki' stąd wiem jak uroczo obie panie się prezentowały. Proszę jednak korzystać z pogody, bo już słyszę o jej załamaniu, nie ma jednak na co narzekać, bo to przecież już październik. Pozdrawiam słonecznie.
| 21:02 piątek, 30 września 2011 | linkuj :)
To prawda, było fantastycznie, gdyby jednak nie ta chwila zadumy...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ytuma