Do mamy ......:)

Czwartek, 29 września 2011 · dodano: 29.09.2011 | Komentarze 5

A więc - spróbowałam ! Nowej ścieżki rowerowej przy wczoraj otwartej Kaskadzie ! Całkowite nieporozumienie ! Przy Obrońców piesi nie mieszczą się na chodniku , a my mamy elegancko ...ale dojeżdżając do przejść ze światłami - tragedia ...ogólne pomieszanie z poplątaniem ....ludzie w ogóle nie patrzą pod nogi ,aby rozróżnić gdzie jest chodnik ....jest im wsio rawno ! cieszą się po prostu że mają szerzej , tam gdzie słupki się kończą . Usłyszałam od młodej panienki - Co k........ po chodniku jeździsz ! - naprawdę !!! coś odkrzyknęłam ...ale szkoda gadać ....w końcu zsiadłam i kulturalnie wmieszałam się w tłum pieszych ......:)

| 21:23 czwartek, 29 września 2011 | linkuj ok ! :)))
| 21:11 czwartek, 29 września 2011 | linkuj Ja dziś na chwilkę weszłam, jest tego dużo więc rezerwuj czas i kasę :))
| 21:07 czwartek, 29 września 2011 | linkuj ale w środku jeszcze nie byłam ...podobno ogrom i robi wrażenie....kiedyś pozwiedzamy razem , ok ?
| 20:52 czwartek, 29 września 2011 | linkuj Tak, ta ścieżka k.Kaskady to totalne nieporozumienie :(

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tazrz