Ogród botaniczny , dwie wieże widokowe, Kościół w Luckow i przystań w Rieth :))))

Niedziela, 11 września 2011 · dodano: 11.09.2011 | Komentarze 15

Wycieczkę zaproponowałyśmy z Małgosią na forum RS , i zrobiło się nas dwanaście osób. Pogoda była różna , ale w końcu się ustatkowała i co najważniejsze , wcale nie było wiatru ! :))) A więc wyruszyliśmy z Głębokiego w kierunku ogrodu w Chistianbergu. Przy okazji zaliczyliśmy fajną wieże widokową w ........Stąd już nie daleko było do ogrodu botanicznego , gdzie , mimo września , kwiaty kwitły pełną parą , a i porządek i ład do pozazdroszczenia ! Potem , za moją namową zajechaliśmy do kościółka w Luckow , gdzie kiedyś miałam dwie wystawy i znałam bardzo sympatycznego pastora tej plebanii ...niestety już nie żyjącego ... Okazało się ,że na ścianach nie ma żadnych obrazów ,a zawsze były jakies wystawy i koncerty .Miało to wszystko swój nastrój i klimat ...a teraz cisza i pustka ....szkoda ...
.Następnie przez Warsin , piękną ścieżką przez las dojechaliśmy do następnej wieży widokowej w Rieth . Tutaj jeszcze zahaczyliśmy o przystań nad Zalewem i wtedy właśnie ślicznie już zaczęło świecić słoneczko i było naprawdę pięknie ! :))))Wszystko było udane ...a towarzystwo najbardziej ! Myślę,że będziecie jeszcze kiedyś z nami gdzieś pojechać :)))) Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)))

Początek wycieczki ....Tanowo :))) i Dobieszczyn ....:)))

Dobieszczyn ....i zbiorowe fotografie ...:)))

:)))

Pierwszy postój ze zwiedzaniem wieży widokowej .......:)))

w ogrodzie botanicznym ...:)))

to też ....:)))

jak tu pięknie !!! :)))

jedziemy do Luckow ....

Przed moim ulubionym kościółkiem ....

a w środku teraz jest smutno i pusto .....

dla porównania ...tak było rok temu w czerwcu tutaj na moim wernisażu :)

mój wernisaż w Luckow ...czerwiec 2010 :)

Dojechaliśmy do Rieth i drugiej wieży widokowej na tej wycieczce ...:)))

tak pięknie zrobiło się na przystani ...:)))

na zakończenie jeszcze mała zbioróweczka ...:))) Szkoda ,że dzień coraz krótszy ...można by tak jechać i jechać ..... :)))

| 21:04 niedziela, 25 września 2011 | linkuj :)))
| 19:18 niedziela, 25 września 2011 | linkuj A kto o Tobie mógł zapomnieć :).
| 18:55 niedziela, 25 września 2011 | linkuj wróciłam z tyloma zdjęciami...przepięknymi ...i tyloma przeżyciami , zę nie wiem jak się do tego wszystkiego zabrać ! POzdrawiam serdecznie tych co o mnie nie zapomnieli przez te 10 dni ! :))))
DaDasik
| 17:00 poniedziałek, 19 września 2011 | linkuj Wspaniałą wyprawę mieliście :)
| 20:09 środa, 14 września 2011 | linkuj dzięki ,że ze mną pojechaliście do Luckow ...bo naprawdę mam do tego miejsca ogromny sentyment ! :))))
| 20:16 poniedziałek, 12 września 2011 | linkuj Różnica ogromna, wcześniej, tętniący życiem kościół, teraz... :/
| 17:20 poniedziałek, 12 września 2011 | linkuj Patrząc na zdjęcia kościółka w Luckow z Twojego wernisażu, aż trudno uwierzyć że to te same miejsce w którym byliśmy w sobotę, to chyba Twoje obrazy nadały temu wnętrzu tyle blasku i magii.
| 08:05 poniedziałek, 12 września 2011 | linkuj Z przyjemnością przeglądam twoje wpisy, nie dość że zawsze są w nich piękne zdjęcia, to do tego tchną radością i optymizmem. Bardzo to cenię. No a setka, to dla Ciebie już normalka a przypomnij sobie początki. Podziwiam i pozdrawiam.
dornfeld
| 06:48 poniedziałek, 12 września 2011 | linkuj Prawie tyle ludzi co na pochodzie pierwszomajowym.
| 00:20 poniedziałek, 12 września 2011 | linkuj Jak ładnie na tym Twoim blogu koleżanko :)
A mówią i o jakiejś jesieni, wiesz może coś na ten temat?
;)
| 20:56 niedziela, 11 września 2011 | linkuj Rower już przeszedl pierwsze testy i jest rewelacyjny ....jednak siodełko , to moje ulubione ,przeflancowałam z tamtego ! I wszystko gra ! Cieszę się że wróciłas ...smutno było bez Ciebie ! :)))
| 19:41 niedziela, 11 września 2011 | linkuj Co za piękne kwiaty! A na grzybieniach brakuje chyba tylko zielonych żabek...
Pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa razpr