Do Gartz z Małgosią :)

Niedziela, 31 lipca 2011 · dodano: 31.07.2011 | Komentarze 5

Umówiłyśmy się z Małgosią na około 3 godzinną wycieczkę po okolicznej przygranicy …:) Jako , że dawno nie jechałam ścieżką rowerową z Mescherin do Gartz wybrałyśmy ten kierunek . Po drodze przyglądnęłyśmy się nowo budowanej ścieżce rowerowej w mojej gminie ...a więc z Niemiec przez Pargowo , Moczyły do Siadła Dolnego ...tak ma w każdym razie prowadzić i mają podobno skończyć do października :) W Mescherin przy zamkniętym moście do Gryfina i dowiedziałyśmy się że rowerzyści i piesi jeszcze z niego korzystają ! Pogoda na jazdę była wyśmienita , mało rowerzystów ...ale dwa razy sobie pogadałyśmy sobie po niemiecku i panowie byli bardzo mili ….. :) W Gartz spotkałyśmy się z ekipą BS jadącą do Schwedt na spotkanie innej ekipy, powracającej z 3 dniowej wyprawy . My pojechałyśmy jednak w innym kierunku ...na Hohenreihendorf skąd z uwagi na brak czasu zamiast na Penkun skierowałyśmy się do Tantow , Rosow i Rosówek ….. Deszcz złapał nas przed Rosowem ,ale nie był mocny i całkiem przyjemnie się jechało …..

Ścieżka do Pargowa w budowie ...:)

Nad Odrą w Mescherin coś już jakoś jesiennie ....:)

a tak się pasły ....:)

rozlewiska Odry .....

spotkanie z ekipą BS zdążającą do Schwedt :)

W Gartz ....:)

w czyimś ogródku ...uwielbiam je ! :)

na stawie w Gartz :)

widok z góry na Gartz ! pięknie jak w górach tutaj ! :)))

zbliżamy się do Tantow ...:)

a tu Małgosia degustuje przydrożne gruszki ....są pyszne ! :)