do Szczecina do mamy ..... :)))

Środa, 6 lipca 2011 · dodano: 06.07.2011 | Komentarze 7

Dzisiaj musiałam jechać do centrum posiedzieć z mamą i pojechałam znów przez Karwowo, Ostoję , Ku Słońcu i Narutowicza ....A z powrotem dołem Wałów, Kolumba i koło Tesco do Mieszka ....a potem jak zwykle znów przez Smolęcin .... Postanowiłam szukać dzikich zwierząt po drodze ale nie bardzo się udało ....:))) Ale jakieś tam spotkałam ! :)))

na przykłąd krowy w Smolęcinie :))

i pięknotek w sadzie :)))

a ten napis na wjeździe do domu weselnego zawsze mi się podobał ....:)))

a to już wiadomo gdzie :)))

wyspa na przeciwko dworca :)))

w drodze powrotnej , takie tam ....:))

i takie tam .... :)))
Kategoria Szczecin, Okolica

niradhara
| 16:50 sobota, 9 lipca 2011 | linkuj Jestem pod wrażeniem Twego obrazu. Naprawdę bardzo piękny :)))
Jest trochę bajkowy, równocześnie radosny i tchnący spokojem.
| 16:03 czwartek, 7 lipca 2011 | linkuj dzięki ! :)
| 07:27 czwartek, 7 lipca 2011 | linkuj Kogucik, kogucikiem ale szczególnie osobiste dzieło sztuki robi wrażenie - moje uznanie.
| 21:50 środa, 6 lipca 2011 | linkuj dzięki za miłe komentarze ..:))) tak to moje dzieło , jedno z bardzo wielu ...a często właśnie po to robię zdjęcia i chłonę naturę , żeby potem malować .... :))))) A rower , jak wiecie pomaga w tym procesie BARDZO !!!!:)
| 21:28 środa, 6 lipca 2011 | linkuj Tusia powtórzę za słowami Małgosi "Jesteś artystyczna, turystyczna dusza z aparatem w ręku, szukająca wszędzie piękna".
| 20:19 środa, 6 lipca 2011 | linkuj Prześliczne fotki, a kogucik szczególnie pienie Ci wyszedł :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa sciaz