Do Moczył ...a więc bliziutko ...:)))

Niedziela, 3 lipca 2011 · dodano: 03.07.2011 | Komentarze 5

Po wczorajszym całodniowym deszczu , dzisiaj wyszło trochę słoneczko , było cieplej ...ale niestety dalej wiało niemiłosiernie ….Po obiadku musiałam i tak się ruszyć z psicą , bo już 2 dni siedziała w domku ...Poszłyśmy więc na godzinny spacerek na moje ulubione pole i drogę polną prowadzącą do Barnisławia . Zrobiło się naprawdę przyjemnie ...tak można by iść i iść …...Kiedy Tina miała już dosyć , a ja nie – postanowiłam odwiedzić koleżankę w Moczyłach , żeby poopowiadała wrażenia z Chorwacji , bo wczoraj wrócili . Pojechałam jednak trochę na około , przez Rosówek i Kamieniec ...tak nie śpiesznie , podziwiając piękne widoki na Międzyodrze :))) Na Moczyłach miło spędziłam czas , zachwycając się przecudną Chorwacją, a zwłaszcza kolorem i czystością wody !! Oj, żeby taka była nasza Odra ! :))))

na moim ulubionym polu ....:))

mało go nie nadepnęłam .....

kościół w Kamieńcu ....

droga Kamieniec-Moczyły :)

widoki na Międzyodrze :)

:))))

Bardzo wysoki poziom wody dziś jest na Odrze ...zalało znajomym pół kładki ....:)

Przy brzegu ..... :)))

niradhara
| 16:52 sobota, 9 lipca 2011 | linkuj Ciekawe fotki, muszę tu częściej zaglądać :)
| 14:07 poniedziałek, 4 lipca 2011 | linkuj To Szczecin miał farta, bo w Policach w niedzielę też padało i z mojej wycieczki do Storkow aby obejrzeć drewniany wiatrak wyszły mokre nici :(.
| 06:07 poniedziałek, 4 lipca 2011 | linkuj Tamta droga do najlżejszych nie należy ale za to jakie widoki z niej :))
Motylek piękny :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rzadk