krótki wypad do Mescherin :)

Piątek, 6 maja 2011 · dodano: 06.05.2011 | Komentarze 5

Uff, pracowity dzień ...:) Najpierw ćwiczyłam bicepsy przy pomocy kosiarki, a potem postanowiłam poćwiczyć też mięśnie kończyn dolnych...:))) Więc namawiam Jacka i namawiam , żeby jechał ze mną też się zdziebko poruszać ...niestety nie udało się :( Już miałam zrezygnować , bo jestem tchórz i sama nie za bardzo lubię jeździć tam , gdzie jeszcze nie jechałam ...Ale mam zasadę , że jak coś postanowię to muszę to zrobić i wiem , ze potem nigdy nie żałuję ! Najgorsze to podjęcie decyzji :) I oczywiście , sprawdziło się ! Jechało mi się super ...może nie za daleko , ale jakie widoki, jakie nowe trasy poznałam , bo dotychczas tędy tylko samochodem jeździłam ....:))
Niestety ruch na szosie w kierunku Gryfina , okropny ,,a Gryfinianie jeżdżą bez wyobraźni i odcinek z Kołbaskowa do granicy , praktycznie ryzykowny dla rowerzystów ...aż założyłam kask ! Potem na szczęście już Neurohlitz się skręca w śliczną rowerową asfaltówkę i dojeżdża już do lasu nad Mescherin . Stąd na końcu wsi zaczyna się piękny szlak rowerowy do Schwedt i pewnie dalej...
Moja wycieczka zakończyła się na zwiedzaniu Mescherin . Muszę się pochwalić , że udało mi się podjechać pod długaśną górę w powrotnej drodze , bez problemu ! Czyli kondycja się polepszyła !

Jeszcze po naszej stronie :)

Ścieżka do Staffelde....tu spotkałam jednego rowerzystę i nikogusieńko ....

w Mescherin wszystko ładnie oznakowane .....:)

I takie widoki :)

A to punkt widokowy nad Mescherin ..można tam się wdrapać specjalnym szlakiem i podziwiać !

W powrotnej drodze wybrałam polną ścieżkę , bo nie lubię samochodów ! :)))

| 18:05 niedziela, 8 maja 2011 | linkuj Ciągle pobudzasz mnie do zwiedzania kolejnych terenów i to po niemieckiej stronie, za co jestem Tobie wdzięczny. Z pewnością dotrę do terenów, które tak ładnie opisałaś a opis potwierdziłaś uroczymi fotkami. W fotkach widać spojrzenie artystki, to fakt.
Misiacz
| 18:36 sobota, 7 maja 2011 | linkuj Znów droga, której zdaje się jeszcze nie znam! ;)
| 20:07 piątek, 6 maja 2011 | linkuj :), a już się zastanawiałam, co to za droga?
| 19:59 piątek, 6 maja 2011 | linkuj tu obok droga do Rosówka , ta główna , a ja po śladach ciągników ....ale całkiem twardo i przyjemnie :)))
| 19:53 piątek, 6 maja 2011 | linkuj A co to za polna ścieżka?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oduma