Wspomnienia :)) wycieczka wielkanocna :)

Wtorek, 3 maja 2011 · dodano: 03.05.2011 | Komentarze 3

W święta jak zwykle odwiedzili mnie moi przyjaciele Ania i Wojtek ....Jola nie przyszła , więc zaproponowałam im przejażdżkę rowerową w terenie przygranicznym ..a jako ,że u mnie jak to się mówi , rowerów dostatek , było czym jechać . O dziwo zgodzili się z wielką radością , bo jakby nie było , ruch to zdrowie ! :) Pogoda była całkiem , całkiem , więc zrobiliśmy całkiem ładne kółko od Kołbaskowa, przez Pomellen , przez autostradę pod wiatrakami , potem na Nadrensee .I tutaj fajną drogą w kierunku lasu , choć nie była oznakowana , spróbowaliśmy ! :)))

nad stawem na malutkiej plaży w Nadrensee :)

W lesie , bardzo ponurym i ciemnym właściwie byliśmy tylko chwile, ponieważ droga odbiła w prawo , a właściwie to ją wybraliśmy , bo zgadzało się to z kierunkiem na Pomellen :)))

Ania i Wojtek :)

A tam w dole to już Pomellen , gdzie mieszka coraz wiecej Polaków :) Potem już tylko koło piaskownicy, cmentarzyka , i prawie w domu ...!! No i teraz jedzonko naprawdę smakowało !

| 00:18 czwartek, 5 maja 2011 | linkuj Bardzo ładne masz ujęcia zdjęć, widać na oko oko artystycznej duszy :)
| 17:09 środa, 4 maja 2011 | linkuj Jak widać świetnie sobie radzisz i to nawet poza granicami Polski (to żart, bo i granic praktycznie nie ma), no i Twój blog rowerowy pięknie się już prezentuje, chociaz to początki. Znajomość z Misiaczem to dostęp do najlepszego blogu rowerowego, jaki znam.
Misiacz
| 13:42 środa, 4 maja 2011 | linkuj Witam! Sympatyczna wycieczka w ciekawe miejsca. Tyle razy tam byłem, a ścieżki z ostatniego zdjęcia nie "zaliczyłem" jeszcze. ;)
P.S. Pozdrowienia dla Hani w Breniu przekazałem. :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zejez