Wspomnienia :) Schwedt :)))

Poniedziałek, 2 maja 2011 · dodano: 02.05.2011 | Komentarze 2

Do Schwedt zaczęliśmy jeździć na zaproszenie zaprzyjaźnionej galerii Am Kietz. Na wystawy i na kiermasze świąteczne , nawet moje stowarzyszenie też miało tam wystawę , w której brałam udział. Wtedy to właśnie poznałam to miasto z innej strony niż znane Oder Center ! Jeden spacer, drugi , przejście na drugą stronę Odry ..i zachwyt ! Jejku , jakie oni mają tu ścieżki rowerowe ! Coś niesamowitego! No i oczywiście myśl- muszę tu pojeździć rowerkiem ! Jednak nie dało się dojechać , bo obowiązki ...trzeba siedzieć z obrazami ...No to po prostu wzięłam rower do samochodu któregoś razu i .....pojeździłam po ichniejszym Międzyodrzu, które regularnie jest zalewane w okresie zimowo - wiosennym , ale ścieżka ta na nasypie się trzyma ! W każdym razie do Schwedt można dojechać już od Gryfina , przez Mescherin, piękną rowerową asfaltóweczką ...może kiedyś pojadę , ale nie lubię jeździć sama ....:)))

i jeszcze zimowe zdjęcia ...wtedy też było tak pięknie !

| 06:27 wtorek, 3 maja 2011 | linkuj Przyznaję, że zastanawiałem się czy te urocze obrazki to Twoje malowidła czy tez jednak zdjęcia ? Masz malarskie spojrzenie na rzeczywistość i potrafisz to pokazać w niezrównany sposób. A co do ilości przejechanych kilometrów to nie będziemy się licytować, bo chyba i dla Ciebie, jak i dla mnie jest to tylko wartość dodana.
| 21:56 poniedziałek, 2 maja 2011 | linkuj Przepiękne ujęcia :)
Tereny tam są doskonałe do rowerowania. W tamtym roku podczas urlopu przejechałam po tamtej stronie Odry, właśnie na tych ścieżkach powstałych na wałach, do ujścia Odry i Nysy.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ubyni