na Międzyodrze ...moje mostki ...

Wtorek, 28 marca 2017 · dodano: 28.03.2017 | Komentarze 5

pojechałam bo ładnie i z ciekawości czy mocno zalane jak na wiosne bywało ....i padło na Gatow gdzie mam swoje ulubione mostki .....podery nie zalane strasznie mocno i jeszcze chciałam do Odry dojechać , ale już nie ryzykowałam jak kiedyś bywało ...no może gdybym miała kalosze , to czemu nie ...

więc zwróciłam ..ale miejsce jest naprawde urocze ....ta drózka z Gatow chyba jest najładniejsza na Międzyodrzu ....

| 14:10 piątek, 31 marca 2017 | linkuj Rozjechałas się na całego :)
| 19:25 środa, 29 marca 2017 | linkuj Świetna wycieczka a pokazujesz nam Tuniu nowe obszary z Niemiec godne uwagi. Wiosna uroczo prezentuje się na Twoich zdjęciach. Oczywiście wraz z Kubą, pełni podziwu wobec Ciebie serdecznie pozdrawiamy.
| 17:19 środa, 29 marca 2017 | linkuj Lisek klasa!
Kuba od Janusza ;) | 11:18 środa, 29 marca 2017 | linkuj Piękne rozlewiska, ładnie uchwyciłaś liska :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zipra