wtorek wieczór i sroda popołudnie ......:)

Środa, 25 marca 2015 · dodano: 26.03.2015 | Komentarze 9

wpisuje razem , bo we wtorek nie miałam aparatu , a zreszta juz było ciemnawo ......bardzo miła przejażdżka .....A w srodę , słoneczko zaczęło dobrze przygrzewać więc naszła mnie ochota wycieczki nad jezioro w Lehben i przejazdzke po moich ulubionych polnych drózkach .....momentami czułam sie jakby już zaczynało sie lato !  :)  W powrotnej drodze z przyjemnościa pojechałam polami wzdłuz torów do Neu Rosow , a nie asfaltem :) Kiedy to wylądowałam już na naszej Szwarcówce po przejściu przez rów ...patrze , a tu na przeciwko mnie wyłania sie znajoma Ula Strvula ! Wreszcie poznałysmy sie  w realu ! Pogadałysmy chwilke i ja juz prawie w domku , a ona przed daleka 100 kilometrową wyprawą :)

| 18:51 niedziela, 29 marca 2015 | linkuj Drugie zdjęcie bardzo mi się podoba. Trzy paski, pierwszy biały z drzewami, drugi ziemia, trzeci trawa z łabędziami krzykliwymi. W sam pomysł na flagę.
| 14:19 niedziela, 29 marca 2015 | linkuj :P :) :)
lutra
| 19:40 piątek, 27 marca 2015 | linkuj Tak! Musze powtórzyć część myśli za"jotwu"." Nic dodać nic ująć".Zmałpować "leszczyka" w całości, podpisać się pod komentarzem "Nefre" i mimo wszystko dodać coś od siebie.Zielona dusza...Zwierzęta się jej nie boją. :). Aaaale to widać na piątym od końca zdjęciu. :)))
| 14:55 piątek, 27 marca 2015 | linkuj Nic dodać, nic ująć - sympatyczny opis pięknej wycieczki. Zwierzęta "muszą" chyba Ciebie lubić, skoro tak wdzięcznie Ci pozują, nawet płochliwy żuraw poczekał na stosowne ujęcie.
| 14:48 piątek, 27 marca 2015 | linkuj "Zarąbiste" te Twoje ścieżynki...najwyższy czas aby odwiedzić Twoje królestwo (moje zalesione pomału mi się nudzi).
leszczyk
| 06:59 piątek, 27 marca 2015 | linkuj Fotki jak zwykle 1sza klasa, dzisiaj najbardziej przypadła mi do gustu ta z kwiatowymi "krawężnikami" wyznaczająca trasę do kościółka :-)
| 22:17 czwartek, 26 marca 2015 | linkuj Przeurocze wiosenne fotki, jak fajnie że mogłaś się wyrwać na rowerek - ja przez trzy dni myłam okna....., ale już jestem wolna i nie mogę się doczekać soboty

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dziej