tak trochę sie poruszac po obiadku :)

Piątek, 6 marca 2015 · dodano: 06.03.2015 | Komentarze 8

Miałam nie jechac , bo jutro Rowerowy Dzień Kobiet , to sie najeżdże .....ale jakos tak ładnie za oknem ....wszystko idealnie na rower oprócz słonca .....Jaka bylam szczęśliwa ,ze sie ruszyłam , bo dzisiaj jazda to po prostu była bajka !
Jeszcze poprawiło mi humor miłe spotkanie na trasie ....wprawdzie , gdyby nie ta ogromniasta górka znad Odry , to nie poznałabym i nie pogadała bardzo miło z wyczynowym rowerzystą z Gryfina ...bo pewnie by smignął jeno koło mojego ucha ! ...a tak masz ! ....czasem warto sie nie spieszyc ....Oczywiście ja zagadałam , zrobiłam mu zdjatko a potem jak sie rozgadalismy! ..chłopak jeżdzi do pracy z Gryfina do Szczecina , a dzisiaj wracał od Ustowa przy samej Odrze ...potem Bielikiem ....az za Pargowo ....a normalnie to tylko wyścigi i maratony ...czyli wyczynowiec :)   Dalej zachciało mi sie troszkę terenu , czyli aleją ON .....było naprawde pięknie !

siwobrody
| 17:43 poniedziałek, 9 marca 2015 | linkuj Nie ma co mówić , wiosna gdzie się nie obejrzeć.
| 07:57 niedziela, 8 marca 2015 | linkuj Zdjęcia jak zwykle piękne ale czekam na wrażenia i fotki z sobotniej imprezy, na którą tak się spieszyłaś.
| 12:02 sobota, 7 marca 2015 | linkuj Kroczy wiosna wielkimi krokami :)
| 11:44 sobota, 7 marca 2015 | linkuj Patrząc na Twoje zdjęcia widać, że zima potraktowała nas łagodnie i odeszła w siną dal, można by rzec że mamy już wiosnę.
| 20:00 piątek, 6 marca 2015 | linkuj No Ty tez już walisz te km jak wyczynowiec :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ciuzy