Rowerowy Dzień Kobiet ....to już tradycja :)

Niedziela, 8 marca 2015 · dodano: 08.03.2015 | Komentarze 12

Endo mi nie zapisało trasy .....a kilometry sa z dwóch dni ...45 na Dniu Kobiet Rowerowym ....a w niedziele powrót od rodziców do domku :)   Tak więc wyruszyłam z samego rana w sobote ....i pewnie tylko dlatego spotkałam na naszej ddrce wirtualnych znajomych Janusza i Kube ! ale fajnie - juz nie sa wirtualni ! :)  Nie mogłam z nimi dłużej pogawedzic , bo trzeba było troszke się spieszyc !
Kwiatki na kierownicy i szmina na razie w kieszeni ...i pedze !  Stwierdziłam ,ze na Pl. Lotników nie zdąże , to pojade od razu na Głębokie ...tam tez umówiłysmy się z Ania :)
Dojechałam ...pare kobitek tez już czekało ...dostałysmy po Red Bulku .....po jakies ilus minutach dojechał peleton :)  fajnie tak po tylu latach coraz więcej znajomych ....prawie czuje się człowiek jak w rodzinie !
Potem juz mniej wiecej stówa kobiet i paru menów towarzyszących ruszylismy tanowską ddrka prosto do Restauracji Lawendowej w Tanowie ...tempo było całkiem całkiem ...ale panie dały rade ! Na trasie minął nas znajomy koks - Jureczek ....darłam się do niego , ale nie zauwazył .....chyba wcale tej setki bab nie zauwazył ! haha ! Tak maja te pędziwiatry ...
A my juz sobie w Lawendowej zaparkowałysmy .....ja wskoczyłam od razu do srodka , bo jakos musiałam sie posuszyc ......tutaj kawusie , serniczki , miłe rozmowy z przyjaciółmi , na zewnątrz ognisko , kiełbaski . zupki , szkolenie pierwszej pomocy .....wewnątrz tez szkolenie jak sobie radzic ze soba ....losowanie upominków ...i ogólnie SYMPATYCZNIE !  Potem jeszcze parę zdjątek i powoli zaczęłysmy się rozjezdżac ......Joanna czekała jeszcze na Artura , a ja z Grazynką ruszyłysmy w powrotna droge już lasem ...od Tanowa do Głebokiego lasami ...super sie jechało ! ....potem jeszcze krokusiki na Jasnych Błoniach ......Ogólnie co by nie mówic ....wszystko było super !  :)

Kategoria Okolica, Szczecin

Jana
| 12:08 piątek, 13 marca 2015 | linkuj Super, że byłaś !!!
| 09:41 wtorek, 10 marca 2015 | linkuj No co Ty Siwobrody ja jestem niespotykanie spokojny człowiek :)
siwobrody
| 18:27 poniedziałek, 9 marca 2015 | linkuj jurektc - czy to przypadkiem nie na ciebie najechała jedna z pań aż się głośno zdenerwowałeś?
| 18:19 poniedziałek, 9 marca 2015 | linkuj Spoko baby :) widziałem i krzyczałem do Tuni cześć :) aż dziw że nie słyszała :) przecież jechała na samym przodzie tego szalonego peletonu.:) hehhe
Aaaaa mało co mnie ten peleton nie rozjechał :)
| 18:18 poniedziałek, 9 marca 2015 | linkuj Piotrek trafił w sedno...ciekaw jestem jak Wojtek wytłumaczył się z paszportu swojej "Drugiej Połowie"
leszczyk
| 16:35 poniedziałek, 9 marca 2015 | linkuj Ło Jezusie, ale impreza :-) Setka nakręconych korbami Pań, to się może dla samotnego wędrowca źle skończyć, potem się w domu ze śminkowych śladów nie wytłumaczysz ;-)
:) | 11:13 poniedziałek, 9 marca 2015 | linkuj Fajna impreza , mogła by się narodzić ta tradycja w całej Polsce .
| 06:58 poniedziałek, 9 marca 2015 | linkuj Uroczy opis świątecznego spędzenia Dnia Kobiet - uznanie także dla organizatorów imprezy.
| 22:55 niedziela, 8 marca 2015 | linkuj Tunia fajna relacja :) A do tego serniczka jakbyś jeszcze przysmak Andrzeja zjadła to nic by się przecież nie stało :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa serwo