właściwie to nie miałam jechać ;)

Środa, 25 lutego 2015 · dodano: 25.02.2015 | Komentarze 10

...ale było za ładnie ,zeby sobie odpuścic , więc najpierw do Ziomków , a potem na ploty do Bobolina ....w tamtą patriotycznie nasza stroną , a z powrotem przez NRD ;) Było dośc ponuro ale koło 16tej wyszło słoneczko i mogłam zaczac sie rozglądac za widoczkami i zwierzyna :P ..... Te dziki to ledwo zdążyłam tak zasuwały ...az sie uśmiałam ...a żurawie jak mnie zobaczyły zaczęły wygibusy  :)

Marta84
| 20:50 sobota, 28 lutego 2015 | linkuj ja wypatruje wypatruje i na WSZYSTKICH wycieczkach razem wziętych nie złowiłam na foto tyle zwierzyny co Ty na jednej ;D
Pato
| 08:14 piątek, 27 lutego 2015 | linkuj Przepiękne te fotki. Jest Pani mistrzynią obiektywu :)
| 18:47 czwartek, 26 lutego 2015 | linkuj Widze że ostro tłuczesz te kaemy :)
Fototeczki jak zawsze OK :)
| 18:24 czwartek, 26 lutego 2015 | linkuj Z całego serca dołączam się do serii wielce zasłużonych zachwytów nad Twoimi Tuniu zdjęciami - są wręcz niewiarygodnie piękne, no ale wpędzasz mnie przez to w kompleksy -:). Gratuluję i pozdrawiam - Janusz
siwobrody
| 16:10 czwartek, 26 lutego 2015 | linkuj Tunia Ty chyba masz jakiś dar że te zwierzęta tak pięknie pozują.
No i talent do pięknych ujęć.
leszczyk
| 12:22 czwartek, 26 lutego 2015 | linkuj Żurawie pięknie tańcują, ale hitem są pędzące warchlaczki :-)
| 07:18 czwartek, 26 lutego 2015 | linkuj Ona jednak woli bezkrwawe łowy (i zawsze pięknie jej to wychodzi...zawsze coś ustrzeli).
| 05:50 czwartek, 26 lutego 2015 | linkuj Tunia Ty zamiast aparatu weź sztucer :) dorobisz na sprzedaży dziczyzny ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa malud