a tak ,zeby pomyslec .....

Wtorek, 24 lutego 2015 · dodano: 24.02.2015 | Komentarze 9

jak przeczytałam w jednej książce to niektórym najlepiej sie mysli na drugim końcu miotły ...a mi chyba na rowerku ...;) ....A ,że troche się nazbierało to mimo dośc dużego wiaterku postanowiłam sie ruszyc i to dokładnie pod wiatr ...zwłaszcza ,że trasa przez Kamieniec i pargowo dość wydmuchowa ..ale co tam ...bardzo kontemplacyjnie można jechac ......I naprawde cudownie sie jechało ....w Mescherin postój nad Odra i juz płytami do Geesow i mojego ukochanego strumienia ....gdzie mogłabym stac godzinami i słuchac szumu wody ....nigdy mi sie to nie znudzi ! .....Potem juz kawałek przez las i do Tantow ...z tamtąd wiatr juz tylko mnie pchał ....i tez pieknie sie jechało ..tylko trochę szybciej , co dzisiaj wcale mi sie nie podobało i musiałam specjalnie zwalniac :P ....No i znów przez rów graniczny ..w nocy chyba był mróz bo nie było tym razem błotka ...więc ogólnie całkiem czysty przejazd był ! :) Ogólnie wiosna panie sierżancie ! ...krokusy , przbisniegi i takie tam inne juz widziałam w ogródkach :)

leszczyk
| 13:30 środa, 25 lutego 2015 | linkuj Piękny taniec żurawi, gratuluję tej fotki szczególnie :-) A te kozy - są tak sprytnie ze sobą powiązane ? Chciałby się już uwierzyć w wiosnę, ale jeszcze ostatnie podrygi zimy dadzą nam pewnie popalić ...
Marta84
| 09:40 środa, 25 lutego 2015 | linkuj rower rzeczywiście usprawnia procesy myślowe. Czasem to dobre- czasem nie ...
| 09:28 środa, 25 lutego 2015 | linkuj Wyobraź sobie, że mi również najlepiej się myśli jadąc rowerem (choć teraz zalegam chory to cieszy mnie bardzo, gdy oglądam "fotorele" moich przyjaciół)
| 06:47 środa, 25 lutego 2015 | linkuj Pani sierżancie ogólnie wiosna :)
| 06:19 środa, 25 lutego 2015 | linkuj Kolejna seria pełnych wdzięku zdjęć, wręcz już wiosennych, no ale wg prognoz to niestety nic trwałego. Cieszmy się jednak tym co jest. Osobiście, to czekam na bociany a tych na naszych terenach nadal nie widać. Wracając do Twoich zdjęć, to widać z nich że kochasz je z pełną wzajemnością. Trudno uwierzyć, że tak swobodnie możemy poruszać się po niemieckich terenach... sam pamiętam szlabany WOP w strefie przygranicznej. Przypomniało mi się chińskie "obyś żył w ciekawych czasach", które jednak w Chinach jest ponoć przekleństwem. Dla mnie jednak nie.
siwobrody
| 00:30 środa, 25 lutego 2015 | linkuj Oj tak , czuć wiosnę w kościach.
Fotki jak zwykle przednie.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa obiek