do Grosspinnow :)

Piątek, 8 sierpnia 2014 · dodano: 09.08.2014 | Komentarze 9

Dzisiaj postanowiłam sobie zapisać wycieczkę w punktach ….kiedyś kiedy sobie zechcę przeczytać taki cos wystarczy …a może jeszcze ktoś czyta , chociaż widzę ,ze mniej nas tutaj zagląda ….w końcu ułożyłam sobie w głowie , że piszę to dla siebie i nie będę się przejmować , czy ktoś przeczyta, czy nie …bo szczerze mówiąc , rozumiem ,ze zawsze na początku jest zachwyt nowym portalem , a potem już się człek męczy tym czytaniem czy oglądaniem zdjęć …a komentowanie to już….w każdym razie ja tez , jakby nie było nie komentuję tyle co kiedyś , a i na mój od lat lubiany fotosik rzadziej wchodzę ….fb jest o tyle lepszy , że ma LUBIE TO ….jeden klik i zawiadamiam osobę , że widziałam ……szkoda , że tu tego nie ma ….==
       Więc jak wspomniałam , piszę już tylko dla swojej pamięci , a jak ktoś sobie poczyta , to będzie mi niezmiernie miło !

• 1.Powód wycieczki .
      - poruszać się po chorobie
       - Ładna pogoda , bez zagrożenia burzą , średni wiaterek .
       - Chęć sprawdzenia choć jednej dróżki , którą jeszcze nie jechałam .

2 .Ciekawe odkrycia

- Nowa droga do Hohenschellow – niezbyt przyjazna , choć ładnie płytami się zaczynała
            - Jedno jeziorko w Hohen …nadające się do kąpieli z małą plażyczką .
         - Droga z Grosspinnow do Casekow do sprawdzenia , bo jej nie znalazłam
          - Gartz dalej w przebudowie i po mniejszych dróżkach wokoło duży ruch bo kombinują z objazdami . ale ogólnie da się przejechać             przez miasto bo są światła
       - Gruszki na moich znajomych drzewach już zaczynają spadać i są pyszne
        - dowieszono kubeczek dla spragnionych żródlanej , lodowatej wody  ...   w Salveymuhle przy Jakubowej pompie :)

• 3.Ciekawe spotkania

• - W Hohenschellow trzy kobiety i dwoje dzieci na moich oczach zrobiły plener fotograficzny ….a ja sobie podglądałam …i zza jeziorka całkiem fajne zdjęcia zrobiłam dzieciom ;P
  • - Ze zwierzątek to bardzo bliskie spotkania z sarnami i zającami …no i rodzinka łabędzi super ukryta w rowie tuż koło drogi …że też je zauważyłam !

• 4.Przemyślenia

• - Tak jakoś czasem mi smutno , że wielu sobie gdzieś tam jeździ w nowe miejsca , śpią w namiotach , i biegają po górach …tak mi się zatęskniło za górami …może kiedyś ….

Monica
| 13:11 niedziela, 31 sierpnia 2014 | linkuj Piękne zdjęcia. Twoje przemyślenia z punktu 4 są mi dzisiaj bardzo bliskie... Co do przeglądania wpisów na FB i komentowania, to ja też zauważyłam że sierpień był bardzo słaby, ja również byłam mało aktywna, bo zajęta swoimi innymi sprawami, potem się porobiły zaległości i nie chciało się jakoś człowiekowi wracać... ale teraz pogoda się paskudzi jechać się nie da to można chociaż poprzeglądać wakacyjne wpisy ;-)
leszczyk
| 07:08 środa, 13 sierpnia 2014 | linkuj Kłaniam się, tereny ponizej autostrady to jeszcze dla mnie "terra incognita", ale po obejrzeniu zdjęć aż chce się tam ruszyć. Świetne zdjęcia zająca i sarny na rżysku, ale szczególnie podoba mi się samotny kucyk :-)
| 20:08 wtorek, 12 sierpnia 2014 | linkuj Oczywiście piszemy dla siebie, dla swojej pamięci a że niekiedy ktoś coś skomentuje to jest tym milej. Uwielbiam Twoje zdjęcia Tuniu i powtórzę się pisząc, że od razu widać w nich duszę Artystki. O swoim udziale w Fotosiku musiano mi przypominać wielce życzliwym pytaniem, no ale jednak niekiedy wprost brakuje czasu na ogarnięcie czasowo tych różnych, miłych zajęć. Kolejną piękną i jakże długą wycieczkę odbywałaś. Z przyjemnością zapoznałem się z jej trasą w czym mapka była wielce pomocna.
| 10:16 poniedziałek, 11 sierpnia 2014 | linkuj dzięki chłopaki za miłe słowa! :)
lutra
| 18:16 niedziela, 10 sierpnia 2014 | linkuj Tuniu! skąd to zwątpienie! :) .Zawsze ilekroć tęskno mi do czegoś pięknego, nie tylko wtedy kiedy sam nie mam czasu na rower, zawsze kiedy w jakimś pędzie do którego zmusza mnie życie, przypomnę sobie o tym, że świat jest nadal cudowny, biegnę by sobie chociaż popatrzeć. Świat widziany Twoim okiem jest baśniowy. Masz rację jeśli nie ma się siły komentować,warto zostawić jakiś znak. Obiecuję poprawę ;)))''
Peio
| 17:33 niedziela, 10 sierpnia 2014 | linkuj Klik ;-)
| 22:17 sobota, 9 sierpnia 2014 | linkuj jeju ! to było wczoraj ! już poprawiam ! dzisiaj przebomblowałam cały dzień ! :)
| 22:10 sobota, 9 sierpnia 2014 | linkuj No gór w ogrodzie nie zrobisz,ale namiocik zawsze możesz sobie tam rozstawić ;) no i może zagrożenia burzą nie było choć ja z daleka jakieś grzmienie słyszałem :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa aznie