do i ze Szczecina , ciut inaczej , a więc trochę więcej km :)

Niedziela, 10 sierpnia 2014 · dodano: 10.08.2014 | Komentarze 13

Jak wiecie mam obowiązki i często muszę do rodziców jeździc ....jak ładnie to rowerkiem !

1. W tamtą stronę przez Ostoję i Cmentarz .....żadnych niespodzianek

2. U dziadków upiekłam ciasto ze śliwkami (moimi)

3.W drodze powrotnej odwiedziłam Teściową i Wały Chrobrego

4. W Warzemicach zdecydowałam się jechać pod tą wielką górę do Warnika , a nie jak zwykle ...i stwierdzam , że bardzo fajnie sie tam jedzie !

5.  I co najważniejsze - dzisiaj jest ogromna pełnia Księżyca ...jest on najbliżej Ziemi i naprawdę jest co podziwiać !

| 20:52 sobota, 16 sierpnia 2014 | linkuj ale takiego malutkiego , powolnego i ciągle podziwiającego widoczki koksika ! :)
Gryf
| 10:47 czwartek, 14 sierpnia 2014 | linkuj czytaj punkt 4 - Tunia ma pierwsze zapędy na koksika :)
| 20:01 wtorek, 12 sierpnia 2014 | linkuj a co zrobił Ci ten Księżyc ?.....taki sympatyczny z wyglądu ! ..... ;)
| 19:59 wtorek, 12 sierpnia 2014 | linkuj Jaka to szkoda, że jeszcze nie możesz poczęstować nas wirtualnie tym plackiem, a tak na poważnie, to ten księżyc dość przykro zakłócił mi sen.
| 19:59 wtorek, 12 sierpnia 2014 | linkuj z moich sliwek Jureczku ! węgierki original !!! :P ........................................................a w końcu jak te kratery się nazywaja ? bo ja nie mam pojęcia ! a dzisiaj spróbuje poobserwować perseoidy ...czy jak to sie tam nazywa ...niebo czyste ! :)
| 17:46 poniedziałek, 11 sierpnia 2014 | linkuj Mnie interesuje z jakich sliwek było to ciasto :)
Gość | 15:40 poniedziałek, 11 sierpnia 2014 | linkuj Jeżeli masz na myśli ten krater u dołu zdjęcia z którego wybiegają promienie, to nazywa sie on Tycho.
| 07:03 poniedziałek, 11 sierpnia 2014 | linkuj No prosze, jak pieknie na Ksiezycu Krater Kopernika widac...
| 22:17 niedziela, 10 sierpnia 2014 | linkuj a u mnie cisza :) a tak lubię burze :)
| 22:08 niedziela, 10 sierpnia 2014 | linkuj dobrze ,ze wcześniej zrobiłam ...niedługo po wschodzie , bo teraz u nas burza ...
| 22:07 niedziela, 10 sierpnia 2014 | linkuj Widziałem go dzisiaj ale miałem problem z autokaru go pstryknąć :)
Jurek57
| 21:37 niedziela, 10 sierpnia 2014 | linkuj Wydaje mi się że wczoraj było apogeum !
Bo dzisiaj u mnie jest taki "normalny".
pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa pangi