gdzie oczy poniosą i nowa ściezka ! :)

Środa, 2 kwietnia 2014 · dodano: 02.04.2014 | Komentarze 10

Dzisiaj ciężko znów zabawiałam się w stolarza i w nagrode pojechałam na popołudniowa wycieczkę ! ...dumałam i dumałam gdzie i w końcu ustaliłam sobie tylko którędy zacznę i jaka drogą wróce .....Poniosło mnie do Hohenreikendorf , ale przed wioską zauważyłam ciekawą dróżkę do lasu ...sprawdziłam na nowej mapie i spodobało mi się ...wiedziałam gdzie wyjade ...i chociaz jak zwykle miałam trochę cykora , ale okazało się ,ze głównie potem polem jechałam i jedyne coś żywe to sarenki spotkałam . Wyjechałam na piękną dróżkę w malutkiej wiosce Neu Schonefeld .....wow! jak tam ładnie !  Potem jeszcze zaglądnęłam nad jezioro w Damizow i spokojnie tirową drogą czyli znów polami wróciłam do domku !

Przy torach przed Rosówkiem wypalali trawy .....
wjeżdżam do lasu .....

dornfeld
| 19:59 niedziela, 6 kwietnia 2014 | linkuj Fajne te bociany, a na pierwsze patrzy się ze smutkiem, choć i tak chyba się mniej tego widuje niż kiedyś.
| 18:29 niedziela, 6 kwietnia 2014 | linkuj Piękna wycieczka, ładny dystans a do tego tradycyjnie świetne ujęcia fotograficzne. Zapewne masz cały czas aparat pod ręką, bo nie jest łatwo utrwalić takie widoki, jak choćby ten z sarnami czy też bocianami - Tobie często to się udaje. Wypalanie traw to barbarzyństwo.
Monica
| 18:03 czwartek, 3 kwietnia 2014 | linkuj Świetne drogi dziś obrałaś ;-) Te "zakochane" bociany rewelacyjne ;-) Zazdroszczę Ci takich widoczków ;-)
| 13:52 czwartek, 3 kwietnia 2014 | linkuj Zdjęcie "boćków" naprawdę powala...Tunia ależ Ty masz oko.
michuss
| 07:36 czwartek, 3 kwietnia 2014 | linkuj Będę nudny - super foty! :)
| 06:39 czwartek, 3 kwietnia 2014 | linkuj Mi się bociany podobają najbardziej
| 20:29 środa, 2 kwietnia 2014 | linkuj Bawiłaś się w stolarza i rower wystrugałaś ?? ;) Fajne dróżki :) mam nadzieję że po nich pojeżdżę ;)
| 20:08 środa, 2 kwietnia 2014 | linkuj Tez tak lubię..... a te sarny w ruchu - piękne ujęcie:)))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ciepo