do przyjaciół na opowieści o Teneryfie :)

Niedziela, 30 marca 2014 · dodano: 30.03.2014 | Komentarze 8

czyli do Bobolina przez Niemcy ....piękna pogoda ...wyruszyłam po 15tej ...więc krótko ...nastawiłam się na złapanie jakiś ptaszków ...nasłuchiwałam i się rozglądałam ...no i udało się tylko dwa żurawie . dwa bociany ze Smolecina i dwa ...eee zapomniałam jak te żółte sie nazywaja , ale zaraz poszukam !  :)  W Bobolinie dostałm pyszną kawkę i serniczek i oglądałm zdjęcia z wyprawy na Teneryfe , bo właśnie wrócili opaleni Wiesia i Andrzej :)

Monica
| 19:54 poniedziałek, 31 marca 2014 | linkuj No popatrz wszystkie ptaszki już w parkach ;-) Ty to musisz mieć w sobie "coś" że ptaszki się Ciebie nie boją i możesz je tak ładnie podejść i sfocić ;-) Cudnie. A ja jak chciałam wczoraj podejrzeć jednego bociana w swoim gnieździe to się zawinął i odleciał ;-(
| 21:09 niedziela, 30 marca 2014 | linkuj te żółte to żółtka!!!
siwobrody
| 20:50 niedziela, 30 marca 2014 | linkuj Jak to robisz że te ptaszki Ci pozują?
I myślałem że te żółte to jakieś kanarki polne.
| 20:48 niedziela, 30 marca 2014 | linkuj Mnie szczególnie spodobały się żurawie w locie, a i bociany. Bociany dlatego, że nie jest to statyczne ujęcie tych pięknych ptaków w gniazdach, lecz na łące. Rzadko mi się udaje złapać je w takiej sytuacji. Mój rowerowy awatar to bocian szybujący nad Bobolinem, zdjęcie sprzed paru lat. W rzeczonym Bobolinie, tuż za kościołem jest gniazdo bocianie, gdzie 29 marca widziałem samotnego bociana. Przy gnieździe w Warzymicach jest zamontowana w tym roku kamera, można więc podglądać bocianią rodzinę przez internet.
| 20:27 niedziela, 30 marca 2014 | linkuj Ty to masz szczęście do tych ptaszków :)
| 20:14 niedziela, 30 marca 2014 | linkuj a ptaszki żółte to trznadle ! dzięki Iwonka za podpowiedź :)
| 20:12 niedziela, 30 marca 2014 | linkuj tak ..moje sa ze Smolęcina :)
lenek1971
| 20:03 niedziela, 30 marca 2014 | linkuj Bociany już są w Twoim sąsiedztwie :) Gniazdo w Warzymicach pełne :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nnejt