zachciało mi sie po dość płaskim i dużo wody ....było aż za duzo !!!! :)

Niedziela, 6 kwietnia 2014 · dodano: 06.04.2014 | Komentarze 9

dzisiaj było tak pięknie , że postanowiłam ciut dalej ...najpierw szosą ...potem płytami ...potem leśnymi dróżkami , potem znów płytami ....potem znów asfaltem ...no i powrót szutrem ...:)   Najfajniej było w lesie , bo mimo ,ze trochę sie boje , to postanowiłam pojechać ....dobrze ,że było słońce , bo sie trochę zakałapuckałam ...ale wiedziała ! jechac w kierunku słońca ! No i sie udało ....potem dojechałam do Schwedt , ale nie do miasta ...od razu wskoczyłam na Międzyodzrze , bo tam dalej to jeszcze nie byłam . Jechałam więc wzdłuz Odry z widokami na polska stronę .

To za Gartz ...bo do Schwedt nie jechałam Oder_neise , tylko przez poldery i las
Dwa razy pogadałam sobie z napotkanymi Niemcami ....pan zagadał mnie , ale nie bardzo rozumiałam co mówi ...ale pózniej dosiadłam się na ławeczce do pani , i fajnie sobie pogadałyśmy ...zdjęcie tez mi zrobiła , bo poprosiłam ...no i wytłumaczyła jak mam dojechać do Schwedt , żeby nie natknąc się na zalaną droge .....więc ruszyłam ...ale po jakimś czasie ...ups !  woda ! dumałam , dumałam , i wydumałam , że musi mi sie udac ...skoro nie miało jej być , to musi być płytko ! Szkoda , że byłam sama , i nikt tego nie sfilmował ! Po prostu krzyczałam do siebie ,żebym sie nie zatrzymywała ...jeju woda była prawie do lampki ! dwa razy mnie zarzuciło ....mysle ,że było do pół uda .....no udało się i z wodą w butach musiałam pedałowac z czterdzieści kilometrów ...ale nie było źle !  Zyję !  :)

| 20:18 poniedziałek, 7 kwietnia 2014 | linkuj średnia ? to u mnie nie nacieszysz oka wysoką średnią ....ja preferuję slow life ! :P
| 17:58 poniedziałek, 7 kwietnia 2014 | linkuj Tunia interesuje mnie średnia :)
Pozdrawiam
| 10:40 poniedziałek, 7 kwietnia 2014 | linkuj To sobie popływałaś.. :-)
Monica
| 09:49 poniedziałek, 7 kwietnia 2014 | linkuj Ładne mi "ciut" więcej ;-) Super wycieczka, piękne widoczki jak zawsze. I adrenalinka, i emocje były... Ja myślę, że wkrótce będziesz rzeczki wpław na rowerku przemierzać, mosty nie będą już potrzebne ;-) Tak zielono i kwitnąco już w Twoich okolicach, jak to możliwe ?
jewti
| 07:30 poniedziałek, 7 kwietnia 2014 | linkuj Super wycieczka...ale na kąpiel to troszkę za wcześnie....
| 21:58 niedziela, 6 kwietnia 2014 | linkuj ja tą setke powolutku waliłam ! :P
| 21:45 niedziela, 6 kwietnia 2014 | linkuj No to teraz już się na wycieczki z Tobą nie piszę jak ty zaczęłaś setki walić :)
| 21:36 niedziela, 6 kwietnia 2014 | linkuj Piękna wycieczka, a przygoda musi być zawsze

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa monci