26 lipiec- następny dzień szlakiem Jakubowym ....piątek

Piątek, 26 lipca 2013 · dodano: 14.08.2013 | Komentarze 3

KamieńPomorski - Stepnica

Z samego rana wyruszyliśmy na zwiedzanie Kamienia , przede wszystkim pieknej katedry z jeszcze piękniejszymi organami , willi Kleista i budynku Muzeum

...zjedliśmy sniadanko i w długą ! Kierunek Wolin wzdłuż Zalewu . Tym razem trasa przebiega dośc ruchliwą szosą i nie obyło sie bez paru niebezpiecznych sytuacji ....cóz wielu mamy kierowców bez odrobiny wyobraźni ...ale jakoś przezyliśmy ! :)

W Sibinie spotkaliśmy sie z pieszą pielgrzymką idącą z Łukęcina do Częstochowy ...nie zazdrościliśmy im ..taki upał , a to tyle jeszcze kilometrów ! Pogadaliśmy trochę z nimi daliśmy im pamiątkowe muszle

i ruszyliśmy dalej , zatrzymując się na troszkę wygłupów z belami słomy :)))

Jeszcze przed Wolinem ukazała sie .....

Dalej już ukazał się naszym oczom Wolin z corocznym zlotem Wikingów .

Przejeżdzając przez miasto zostało mi sie trochę z tyłu , bo oczywiście musiałam porobić zdjęcia .....i mało nie staranowałam 3 kobitek na przejściu ...łoj ! jaki fart ! to były moje psiapsiółki artystki z mojego stowarzyszenia SAIE ! Akurat zdązały na uroczystość otwarcia odrestaurowanego historycznego dworku i wernisaż ich wystawy ! Pogadaliśmy trochę , zwiedziłam dworek , zobaczyłam wystawe i przywitałam sie z mnóstwem moich znajomych ..

.później jeszcze przyszliśmy tutaj wszyscy rowerzyści , jak już trwała impreza :)

Pożegnaliśmy się i po zakupach w Biedronce pognaliśmy przez Recław w kierunku Stepnicy. Na początku było fajnie , asfalt itd ..nawet Łukasz pobił swój rekord jadąc z górki !

i posililismy się pysznymi czarnymi porzeczkami ....

...a potem już piach , upał i piach

...Dotarliśmy do Żarnówka , tandem złąpał gumę ..

.i już asfaltem przez Łąkę do Żarnowa .

Tutaj pod sklepem czekając na Krzyśka ,

który miał do nas dojechać , poznaliśmy sie z miejscowym panem , który baaaardzo dużo opowiadał ...i postanowił pokazać nam wyjazd z Żarnowa na Czarnocin ...nawet jechał z nami , az doprowadził do miejsca , z którego na pewno się nie zgubimy :)))

Oj ...przedtem narzekaliśmy na piach , a teraz dały nam do wiwatu betonowe płty i latająco- gryzące zwierzątka...gdybym miała sztuczną szczekę , na pewno bym ją zgubiła ! :))))

W końcu docieramy do Czarnocina - i po raz pierwszy udało mi sie wskoczyć do jakiejkolwiek wody ...ciepła zupka i chyba kilometr po kolana ! A więc brzuchem po dnie i znów na rower ...Stepnica już blisko :)

A w mieście ...bo ponoć własnie uzyskała Stepnica prawa miejskie znów impreza ..spiewa Elvis - i to całkiem ładnie ...troche powygłupialiśmy sie i potańczyliśmy w oczekiwaniu na obiadek

....a potem już prawie po ciemku do Stepniczki na spanko ! Szkoda , że tylko jedną noc , bo takie fajny pensjonacik :))))