25 lipiec- czwarty dzień drogą św.Jakuba ...czwartek

Czwartek, 25 lipca 2013 · dodano: 14.08.2013 | Komentarze 4

Trzebiatów-Kamień Pomorski

Po pobudce i spakowaniu maneli opuszczamy fajny pensjonacik w Trzebiatowie i odwiedzamy kosciół pw. ..Macierzyństwa NMP , naprawde piękny i ogromny ...

Sniadanko pod Leroy Merlin :)))
Jedziemy najpierw wojewódzką droga dość ruchliwą ...dojeżdżamy do Kłodkowa , gdzie ładny kościółek z drewnianą wieżą otwiera nam miła dziewczyna , której ojciec opiekuje się tym pięknym zabytkiem . Możemy nawet wejść na górę ...Ania rezygnuje jednak , z uwagi na tu i ówdzie pałętające się pająki :))

dalej , juz polami ...oj ładnie tutaj ....i wąskimi asfaltóweczkami , że śpiewem na ustach :)) oj , te nasze spiewy to osobna historia do opowiadania ;)

......dojeżdzamy do pięknego kościoła w Cerkwicy z zabytkowem źródełkiem Ottona Bamberga .

Potem znów szutrową drogą do następnego , niestety zamknietego kościoła w Kaleńsku .

Chcieliśmy tu coś zjeść ale okazało sie ,że nie ma gdzie ...to jedziemy dalej :))) Znów wjeżdżamy na polną z pięknymi widokami drogę , często pchamy rowerki po piachu ....i to spory kawałek

...az dojeżdżamy do Świerzna , gdzie czekaja już na nas poziomki i mała Jagódka . Oni często jadą inną , asfaltową trasa , bo ten rodzaj roweru nie nadaje się na taka trudną terenową jazdę ...

Odwiedzamy troche inny na tej trasie kościółek w Świerznie.

Jest bardzo ciepło ....w otwartych kościółkach można trochę odpocząć , wyciszyć sie , ochłodzić ....

Następnym punktem jest Trzebieszewo , a tu kościół jest zamkniety , ale przysiadamy sobie na trawce , polewamy sie wodą z kranu , i cykamy zdjątka :)

Jeszcze troche pola i asfalty i docieramy do ścieżki rowerowej przy obwodnicy Kamienia .

Teraz tylko trzeba jechać za głosem gps i odnależć hotelik . Okazało się ,że jest bliziutko pięknie odnowionej mariny .

Szybciutko szykujemy się na obiad i pod wieczór ruszamy nad morze ! :))) Tutaj ścieżka rowerowa prowadzi do samego Dziwnówka . Po drodze mamy zatarg z policją , która to twierdz ,że jest ścieżka od samego Kamienia , a my że na początku jest chodnik ! Nie dali się przekonać , chociaż za pare metrów można było sprawdzic i mieliśmy oczywiście rację !...oj straszyli , straszyli mandatami ...nadaje się to w każdym razie do gazety ...!

NA plaży zrobiło się chłodno , więc na kąpiel nikt sie nie odważył , za to kupę fajnych nagrań dla radia ROWER poczyniliśmy ! Redaktor Łukasz z kamerzysta Piotrem może udostępnią , ale nie wiem :)))))

Wieczorkiem juz nocne Polaków rozmowy w hoteliku ..a że nie było gdzie zostawić rowerków , poradziliśmy sobie tak ....:)))

.....cdn...:)))

| 22:00 środa, 14 sierpnia 2013 | linkuj Ciężko Tunia podziwiać cały tydzień, ale zazdrościć łatwo :)
| 21:19 środa, 14 sierpnia 2013 | linkuj miło mi ,że czytacie ! Naprawdę super sa takie wyprawy !
| 20:56 środa, 14 sierpnia 2013 | linkuj Na prawdę zazdroszczę wyprawy i czytam z zaciekawieniem.
dornfeld
| 20:54 środa, 14 sierpnia 2013 | linkuj Śledzę każdy wpis, imponująca wycieczka. Odnośnie Policji, to oczywiście mieliście rację, ja bym zalecał by im nie odpuścić i wysmarować pismo do komendanta, by nie czepiali się innych ludzi. Wbrew pozorom to zazwyczaj pomaga, a dużo nie kosztuje. Nienawidzę takiego chamstwa i niekompetencji !

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zwina