27 lipiec- ostatni dzień wyprawy...Jarmark Jakubowy

Sobota, 27 lipca 2013 · dodano: 15.08.2013 | Komentarze 5

wcześnie rano wyruszamy ze Stepniczki z zamiarem dojazdu do samego Szczecina . Poziomki później wyjadą , bo jadą na pociąg do Goleniowa . Jednak trochę się zmieniło , ale o tym później .
Tak , czy owak , musimy być pod katedrą św.Jakuba w Szczecinie o godzinie 14 . A więc ruszyliśmy o 7.30 ...w Stepnicy pod piekarnią skonsumowaliśmy pyszne drożdżówki i ze spiewem na ustach zaczeliśmy pedałowac po dość ruchliwej drodze Stepnica- Goleniów .

W pewnym momencie zauwazyliśmy , już dobrze znany innym rowerzystom pojazd syrenkowo-milicyjny ...wspomnienie dawnych dobrych czasów ...taki przydrożny strach na kierowców :))) Jak tu czegoś nie wymyśleć ...byłoby nudno przecież ! Najpierw chcieliśmy sprawdzić czy to to się jeszcze rusza , a potem Piotr z Hanią robili za służby drogowe strasząc aytentycznie przejeżdżających kierowców ! Za radar posłużyła oczywiście kamera ....i naprawde zwalniali...ale mieliśmy ubaw !

Dotarliśmy do Goleniowa i mając jeszce sporo czasu postanowiliśmy zajść do jakiejś kawiarni ...wtedy przypomniało mi się , że moja koleżanka otworzyła niedawno tutaj kawiarnię Caffa w okolicach dworca ...a co jeszcze to jest to zarazem galeria z moimi obrazami ! Tez chciałam zobaczyc jak to wygląda ! Trafiliśmy !

I wszystko byłoby ok , gdyby nie to ,że nas było duzo a pani jedna ! Tak długo trwała realizacja zamówienia , że zaczęliśmy ciut się denerwowac , czy zdazymy do Szczecina ....

Później jeszcze pobłądzilismy z wyjazdem , że wkońcu zapadła decyzja , że cyborgi pędzą rowerami , a tandem , Hania i ja dołączamy do poziomków i wracamy pociągiem . Jak postanowili tak zrobili . Spokojnie pogadałyśmy sobie w pociągu z Hanią o starych Polakach i już w Szczecinie poczekaliśmy na resztę spoconą i zziajaną - bo strasznie gorąco było cały czas! - pod zamkiem .

Potem na plac Orła i na scenę ! Przywitała nas Joanna i Wojtek . Łukasz ładnie opowiedział nasza przygode do mikrofonu ....wtajemniczeni wiedzą , że oj ..wprawę to on ma ! :)))) ..troche ludzi nawet słuchało ...że było miło :)))

A potem pozostał nam pożegnalny obiadek na deptaku Bogusława i powrót do domciu ...

i na pamiątkę wszyscy uczastnicy :))))

Do domku wracałam kawałek z Anią i po drodze Yogi z Wandą powiedzieli nam o prysznicu na pl.Lotników ...jak tu nie zajechać , jak tak gorąco ! I jak dzieci pobiegałyśmy sobie , pluskając się w chłodnej wodzie ....

I to by było na tyle ...wspaniała przygoda na szlaku Jakubowym ...mam nadzieje ,że będzie niedługo oznakowany żółtymi muszlami i niektórzy z was wyruszą również w tę podróż ...żeby poczuć to coś....idąc po śladach pielgrzymów sprzed wielu , wielu lat ......

| 16:36 piątek, 16 sierpnia 2013 | linkuj Ostatnie zdania są wspaniałą puentą tej wyprawy, na pewno Tuniu wielu skorzysta z Twoich wpisów, po to by również udać się w drogę śladami dawnych pielgrzymów.
michuss
| 20:54 czwartek, 15 sierpnia 2013 | linkuj Te muszle już widać tu i ówdzie. Cała wyprawa super, zazdroszczę. A numer z suszarką przy tej syrence - no po prostu coś pysznego. :D
| 20:50 czwartek, 15 sierpnia 2013 | linkuj Dzięki ! napracowałam się niemiłosiernie ...dobrze ,że wcześniej zrobiłam notatki ..bo tyle tego było do zapamiętania .....teraz jeszcze zaległy wpis z pleneru i z dzisiaj ...I jestem na czysto !!! :))))
| 20:35 czwartek, 15 sierpnia 2013 | linkuj I ja tam byłem choć wina nie piłem :) Tunia super relacja, fajne fotki i super wyprawa :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kuibe