24 lipiec- trzeci dzień drogą św.Jakuba - środa :)))

Środa, 24 lipca 2013 · dodano: 13.08.2013 | Komentarze 4

Dobrzyca-Trzebiatów

Po zimnej ale jakże gorącej nocy w wagonach w Dobrzycy wyruszamy wąskimi asfaltóweczkami w kierunku Kołobrzegu ....

Za miejscowością Kukinia , skręcamy raz źle całkiem ..i wracamy ..a raz trochę źle ...to znaczy , że po bardzo zarośniętej leżnej drodze ,

ale w końcu jestesmy w Lesie Kołobrzeskim i już płytami śmigamy beż problemów aż do głównej szosy na Kołobrzeg . Po drodze posilamy sie wspaniałymi czarnymi porzeczkami i dobrze ...bo teraz trochę odcinek ruchliwy nas czeka ...wiadomo , droga nad morze , pogoda cudna i sezon wakacyjny ! :)))

Wreszcie Kołobrzeg ...nie pamiętam kiedy tu byłam ostatni raz ..duzo się zmieniło ....ale nie lubie takiego zgiełku i ruchu ..ile tu ludzi ! jak oni mogą tak wypoczywac ??

Zwiedzamy piękną i ogromną katdrę , deptak przy plazy ,jemy lody, siedzimy trochę na plazy ...chołpaki się kąpią troszke .....

a potem już szukamy drogi wyjazdowej w kierunku Trzebiatowa .
Po minięciu kościoła w Korzystnie jedziemy kawałek przez las ...oj jak ja lubie lasy ... i dojeżdżamy do najstarszego kościoła na ziemi kołobrzeskiej w Niemierzu ....

dalej znów kościół w Gosławiu , tu zwiedzamy tez wioske z ciekawym gospodarstwem i dworkiem ...:)

Za Gosławiem Łukasz łapie pierwszą gume na tym wyjeżdzie ..a przy drodze duzo barszczu sosnowskiego ..nawet w przewodniku nas ostrzegaja !

Kiedy kończy się polna droga wjeżdżamy na śliczna asfaltóweczke prowadząca przez przepiekny las , aż do samego Trzebiatowa ....oj , jak żałowałam ,że mi bateria w aparacie siadła !!! ale trudno ...Tomek robił zdjęcia , to może mu ukradne :)
W samym Trzebiatowie , po dotarciu do noclegu , wyruszamy na obiadek do pizzerii

a pózniej ja próbuje cos poopowiadać o drodze jakubiowej ...i idziemy spac :)))

...cdn.... :))))

| 19:40 środa, 14 sierpnia 2013 | linkuj super, zazdroszczę
| 16:28 środa, 14 sierpnia 2013 | linkuj Ale to "klawe życie" taka podróż z przyjaciółmi i to przez tak cudne tereny.
| 09:29 środa, 14 sierpnia 2013 | linkuj Tunia Tomkowi tak szybko ich nie ukradniesz :) Ma jeszcze zaległości od niemieckiej wycieczki :D
| 09:09 środa, 14 sierpnia 2013 | linkuj Gospodarstwo w Gosławiu pokazuje, że na wsi można mieć dobre pomysły- bardzo lubię rodzinę gospodarzy, a w Trzebiatowie widzę, że jedliście w "Gromadzie"- fajny maja wystrój, ale ja wole pizzę spod Ratusza:) No i ciekawam, czy moją Słowiankę na Baszcie Kaszanej spotkaliście:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iuwka