plenery malarskie

Średnio na aktywność:38.62 km

wisełka 3

Wtorek, 12 czerwca 2018 · dodano: 13.06.2018 | Komentarze 5

pogoda się pogorszyła , ale jeszcze w miarę ładnie ...trochę wiatru ...poszłam na rower i trochę inaczej pojechałam przez małe wioski trasą którą jeszce nie jechałam ...Domysłow - Kodrąb - ładzin -Warnowo ....piękne makowa pola ....a w Domysłowie spotkałam rowerzystów ze Stutgardu ....jechali z Gdyni do Międzyzdrojów ...pogadaliśmy miło ...10 minut , a jak byśmy się lata znali ....oboje 70 lat ...piekne życie !

drugi dzień :) Międzyzdroje

Poniedziałek, 11 czerwca 2018 · dodano: 13.06.2018 | Komentarze 1

pojechałam do biedronki i lidla po warzywka i rybki ....chciałam te wędzone od rybaków , ale o 20 zł drożej niż w biedrze ....no to wróciłam wiadomo i kupiłam !  .....szlak R10 w kiepskim stanie ...ten od Warnowa do M.....to wracałam drogą nr 11 ....o wiele lepsza , ale niby nie wolno bo park Narodowy ...ale jak zobaczyłam , ze wycinka w pełnej krasie ! to niech się czepią !!  pogoda taka sobie ...to zdjęć mało ale zakupy jakoś cieżkie w sakwach dowiozłam .....a wieczorkiem z kijkami lasem na plaże ...6 km nordig walking...chłodniej , ale na boso doszłam aż do domku :)

Wisełka 1

Niedziela, 10 czerwca 2018 · dodano: 10.06.2018 | Komentarze 2

pierwszy dzien na plenerze .....rekonesans ...odwiedziłam plażyczki nad czyściutkim jez Wisełka ..wielu kąpiących się ...miłe miejsca ! ....potem na jez Czajcze....stwierdziłam brak pomostu ...potem nad jezioro Zatorek z wieloma pomostami ...no i w końcu nad morze ..rowerk przypiety do drzewa i poleżałąm troszkę na plaży , ale woda zimna bardzo to się nie kapałam ....uwielbiam Wisełkę ...bardzo mało ludzi i w lesie i na plaży ,,,tu naprawdę sie wypoczywa !  :)

plener Pszczew 2

Piątek, 29 września 2017 · dodano: 03.10.2017 | Komentarze 4

mapka mapka dzisiaj po lasach za grzybkami i po obiedzie dookoła jeziora Szarcz a w piątek i sobotę mieliśmy warsztaty z paniami z Pszczewa i Niemiec ...potem one dla nas występy i uroczysta wystawa naszych obrazów i szczęśliwych pań , którym pomagalismy w malowaniu martwej natury ....przyjemne i niezapomniane chwile !

pierwszy piękny ostatni dzień w Wisełce

Niedziela, 10 września 2017 · dodano: 13.09.2017 | Komentarze 2

wszysycy już zbierali się do wyjazdu ...a ja na rowerek i plażą od Grodna do Międzyzdrojów ...właściwie szłam bo za bardzo nie dało się jechać ....na klifie pomogli mi ludzie przeciągnąc rower pod drzewem zwalonym .....a powrót znów R10 przez Warnowo .....napotkane ptaki to chyba nigdzie więcej nie spotykane nad morzem u nas ....potem się dowiedziałam ....to ostrygojady i nurogęsi ........a w lesie dwa dni temu tez upolowałam rzadkiego dzięcioła czarnego ! ......i to dopiero sa nagrody za moje rowerowanie , nie ? prawie jak złote medale dla innych ! ;)

w deszczu za grzybkami i troche plażą

Piątek, 8 września 2017 · dodano: 08.09.2017 | Komentarze 3

tylko na godzinkę ,żeby zdążyć na obiad i całkiem nie przemoknąc ...a tak to trzeba malować bo jutro wernisaz i zakonczenie pleneru ...;) Właściwie to więcej szłam po lesie , a po plaży fajnie się dzisiaj jechało ;)

do Międzyzdrojów w deszczu

Czwartek, 7 września 2017 · dodano: 08.09.2017 | Komentarze 1

jak zawsze chociaz raz R10 przez Warnowo do Międzyzdrojów ...prawie cały czas padało ...ale było pięknie ! ..po drodze 2 prawdziwki dość duże ...a tak to jakos nie trafiłam na grzyby ....

deszczowo nad morzem

Wtorek, 5 września 2017 · dodano: 05.09.2017 | Komentarze 4

ciepło ale caly dzien deszczyk ...troche probowałam po plazy jechac , ale ciezko ...moje ulubione zejscie na plaże z zwalonymi drzewami ....szkoda , ze musiałam wracać ...:)

plener w Wisełce dz 1

Niedziela, 3 września 2017 · dodano: 03.09.2017 | Komentarze 5

pojechałąm sprawdzić czy są grzyby , ale nie udało mi sie prawie nic znaleźć ....szkoda , bo tyle km po pieknym lesie ...może za pare dni będzie więcej ....jechałam scieżką rowerowa , ale nadającą się chyba tylko dla MTB ...no ale dałam rade , chociaz nie wyjechałam tam gdzie chciałam ...ale tu niestety jest też park narodowy ...i nie wolno za bardzo szaleć gdzie się chce ...szkoda ....morze zacznę oglądać może jutro ;)mapka

Dziwnów cd pleneru

Sobota, 10 czerwca 2017 · dodano: 12.06.2017 | Komentarze 5

tez trzy dni tutaj , bo nie jeździłyśmy daleko ...szukałysmy zawsze jakiegoś uroczego miejsca do poleżenia i pogapienia się w chmury, potaplania w wodzie , posłuchania szumu fal ....i największa przyjemnośc miałyśmy w jeżdzie po plaży i po leśnych duktach ...pogoda całkiem nam się udała więc czego jeszcze trzeba !   było po prostu pieknie !  :)