Wisełka ......cd

Czwartek, 6 czerwca 2019 · dodano: 06.06.2019 | Komentarze 1

tak mniej więcej kilometry ...pewnie jest więcej bo jeżdzimy na plaże przez las ...a to 3 km w jedną stronę ...czasem dwa razy dziennie ...albo nad jezioro ....też super czyściutkie do kąpania ...a pogoda do dzisiaj superzasta !! dzisiaj deszcz i burze po 20tej ....tez się kąpałam ....ale największy wyczyn zrobiłysmy w te upały dwa dni temu maszerując z rowerami plażą do Międzyzdrojów ....niska woda nie dało się jechac ...potem rybka i powrót juz drogą pozarową 51 ....gdzięś coś bucało w niebie , ale daleko ....pięknie było !! !  a Fredzio z Wirą dobrze się kumaja ...i jakoś sobie radzimy na tych wczasach ! :P

| 04:54 piątek, 7 czerwca 2019 | linkuj Znakomity sposób na spędzanie czasu w te upalne dni. Kolejna seria pięknych zdjęć - łącznie z uroczymi paniami (Tunia gratuluję Ci świetnej sylwetki) czy taż zwierzątkami czy też fotkami krajobrazu. Z pewnością nie będzie Ci spieszno do domu.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa podcz