plener w Wisełce dz 1

Niedziela, 3 września 2017 · dodano: 03.09.2017 | Komentarze 5

pojechałąm sprawdzić czy są grzyby , ale nie udało mi sie prawie nic znaleźć ....szkoda , bo tyle km po pieknym lesie ...może za pare dni będzie więcej ....jechałam scieżką rowerowa , ale nadającą się chyba tylko dla MTB ...no ale dałam rade , chociaz nie wyjechałam tam gdzie chciałam ...ale tu niestety jest też park narodowy ...i nie wolno za bardzo szaleć gdzie się chce ...szkoda ....morze zacznę oglądać może jutro ;)mapka

| 09:45 wtorek, 5 września 2017 | linkuj Nie ma to jak jazda po lasach. Przyroda i te zapachy
| 14:24 poniedziałek, 4 września 2017 | linkuj Pięknie..... świetna ta DDR - ka ;)
| 08:14 poniedziałek, 4 września 2017 | linkuj ścieżka rowerowa to chyba mocno na wyrost powiedziane ;-). Miłych wrażeń na plenerze!
| 06:40 poniedziałek, 4 września 2017 | linkuj tym czasem Tuniu na "naszych" terenach jest mnóstwo grzybów. Zaglądnij choćby do wpisów grzybiarza nr 1 czyli Dornfelda. Życzymy Ci lepszej pogody.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zcale