Plener rowerowo malarski w Wisełce :)

Sobota, 12 września 2015 · dodano: 12.09.2015 | Komentarze 10

tyle km przejechałam od poniedziałku do piątku ...codziennie troszkę ...głównie po plazy ! oj rewelacja ...psztormowa plaz dość twarda ...ale jednak nie zawsze sie dało jechac ...w jeden dzień z międzyzdrojów to właściwie pchałam rower przez 10 km ...ale było tak cudnie , ze nie przejęłam sie tym za bardzo !

Dzień 1 - jazda po plazy w kierunku Międzywaodzia ...kawałek i z powrotem ...okazało sie ,że tu tez sa piekne klify
dzień 2 - do Miedzyzdrojów R10 i potem plażą przeż klif pod Gosaniem pchanie roweru ....cudownie tam jest !
dzień 3- na moja skarpę przez las i jazda plażą aż do Świętoujścia i powrót szosą .....
dzień 4- do Warnowa przez Domysłów i jezioro Czajcze powrót
dzien 5- do Międzyzdrojów w deszczu R10 i nazad.....kupiłam sobie bandurkę i bluze polarową :)

Ogólnie pogoda wysmienita ...codziennie słońce przynajmniej przez poł dnia ...:)  Mieszkalismy w fajnym miejscu , ludzie symoatycznie i na malowanie tez całkiem duzo czasu mi zostawało :) ...Oj jak ja kocham Wisełke !

Marta84
| 10:54 piątek, 25 września 2015 | linkuj piękne to morze :)
Monica
| 13:27 środa, 23 września 2015 | linkuj Jak miło pooglądać tak piękne zdjęcia!
| 16:24 wtorek, 15 września 2015 | linkuj dziękuję Wam za miłe komentarze ! :)
| 06:03 poniedziałek, 14 września 2015 | linkuj Moje uznanie Tuniu, nie dość że niezmiennie demonstrujesz świetną sprawność sportową, to do tego dochodzi wysokiej klasy kunszt artystyczny czego dowodem są nie tylko obrazki ale wysmakowane zdjęcia. Tak trzymać !
| 15:43 niedziela, 13 września 2015 | linkuj Artystka że az miło :) Pozdrawiem CIę :)
| 10:33 niedziela, 13 września 2015 | linkuj Nie będę powielał, ale Wojtuś powiedział wszystko.
| 07:17 niedziela, 13 września 2015 | linkuj jak cudownie!!!
Gość_pawlik | 01:26 niedziela, 13 września 2015 | linkuj Zdjęcie nr_3 bajka!
| 23:02 sobota, 12 września 2015 | linkuj Obrazki super, ja wolę Twoje pejzaże niż kotki ale kotki też fajne :) no a fotki jak zawsze klasa sama w sobie :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa razpr