gruszki , jabłka i dwie kanie ...:)

Środa, 30 września 2015 · dodano: 01.10.2015 | Komentarze 5

co tu pisać ...piekna pogoda , blue sky , baranki na niebiesie ....wiaterek leciutki ...to żal by sie nie ruszyc .....Tak jakos sobie pojechałam i zajechałam do Gartz ..potem owockami wypchane sakwy ...ale grzybków ni widu ni słychu ...tylko dwie sówki ...już zjedzone potraktowane panierką ....mniam mniam ....:)    A ! a żurawie dalej się zbieraja do odlotu ...zawsze w tym samym miejscu od lat ....  :)

| 19:35 sobota, 3 października 2015 | linkuj Tunia czy ten rudzielec to dyzurny czekający na Ciebie :)
| 16:55 sobota, 3 października 2015 | linkuj Dzisiaj szalałem w Twojej okolicy.
| 05:16 piątek, 2 października 2015 | linkuj Nasza pompa.. :)
| 17:17 czwartek, 1 października 2015 | linkuj Dla tak pięknych zdjęć stanowczo warto było ruszyć w świat. Będę musiał wybrać się Tuniu na Twoje tereny, by zobaczyć te żurawie, o ile zechcą na mnie poczekać. Z pewnością lubisz zwierzęta, stąd też tak uroczo Ci pozują.
leszczyk
| 17:15 czwartek, 1 października 2015 | linkuj Uwielbiam rude wiewióry,dzięki za fotkę :-) Już tyle żurawiego krzyku słyszałem, sądziłem, że już odleciały wszystkie.... Uważaj na kanie - zbieraj tylko te duże....

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa asiez