wreszcie kawałeczek ....po niemocy ....

Środa, 14 stycznia 2015 · dodano: 14.01.2015 | Komentarze 8

od Trzech Króli nie ruszłam się prawie z domku ...kłopoty z kręgosłupem ...cóż starość nie radosć ......teraz musze uważac ,żeby niczego i nikogo nie dźwigac .......a to trochę trudne będzie ...Ale na rowerku nic nie boli ! normalnie czuje nawet wielką ulgę ...no to zaczynam próbowac :)     Wiatr już dzisiaj całkiem przyjemny i pchał mnie aż przez Przecław do Warzymic ......potem już troszkę gorzej , bo nie dosyc ,że góra i i pod wiatr :)  Zdązyłam jeszcze załapac się na upragnione słoneczko ...ale wracałam już po zachodzie :)  Taka godzinna rehabilitacja ;)

widać ,że rower  leży w wodzie ?

| 19:54 czwartek, 15 stycznia 2015 | linkuj Wracaj do zdrowia Tuniu.
Marta84
| 18:40 czwartek, 15 stycznia 2015 | linkuj pięknie uchwycona wiosna w zimie ;)
| 15:21 czwartek, 15 stycznia 2015 | linkuj Wracaj nam jak najszybciej do zdrowia.
leszczyk
| 09:29 czwartek, 15 stycznia 2015 | linkuj Muszę w końcu zawitać na tej ścieżce, widzę, że pomysłów na fotki masz mnóstwo :-)
Jurek57
| 22:48 środa, 14 stycznia 2015 | linkuj Podobno jeśli człowiek rano się budzi i go nic nie boli to znaczy że umarł ! :-)
pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa gowdu