prawie jakbym na siłownię poszła :P

Środa, 28 stycznia 2015 · dodano: 28.01.2015 | Komentarze 7

Pogoda nadal jak na styczeń wiosenna , więc trzeba było się ruszyć , zwłaszcza , że od piątku może być śnieg . Pomyślałam , popatrzyłam w która mańkę wieje i ułozyłam sobie małą wycieczke .....tak ,żeby więcej z wiatrem i po asfalciku ...po prostu sie przewietrzyć
Kierunek najpierw z wiatrem z boku ...w miare sie jechało , ale nie za lekko ....na wysokości Warnika miałam jechać już w kierunku Przecławia i wracać ściezką do domku ...byłoby w miare chyba z wiatrem ! Jednak cos mi sie odwidziało i skręciłam na Ladenthin ....eee tam ...kawałek bedzie centralnie w mordke , ale zaraz za zakretem bedzie mnie pchał !
Niestety ....nie mam pojecia jak to się dzije , ale nic a nic sie nie zmieniało ! Prawie cały czas z nim walczyłam ! Naprawde ciężko sie jechało !   Dopiero w Rosow po skręcie na Rosówek ! Jeju ! rewelacja ! Sam rowerek zaczał jechać ! ...nawet z 30 osiągałam .....i tylko przeskoczyłam rów graniczny , kawałek błotka , bankomacik na tankstelle w Rosówku i znów DDrką jak na skrzydełkach ....czemu tylko taki kawałek był mi dany ?
Aparatu nie wzięłam , bo buro , ponuro .....tylko komórke ...w której to zapomniałam włączyć gps i mapke sama sobie namalowałam :)

| 20:42 czwartek, 29 stycznia 2015 | linkuj hehehe ! :P ...a w piatek Masa ! ;)
| 18:11 czwartek, 29 stycznia 2015 | linkuj Mocna i twarda "facetka" z CIebie :) hehehehe
| 14:42 czwartek, 29 stycznia 2015 | linkuj Rzeknę za słowami Janusza, oby hiobowe piątkowe wieści się nie sprawdziły (w piątek odbieram rower z serwisu i muszę go sprawdzić).
| 06:55 czwartek, 29 stycznia 2015 | linkuj Moje uznanie Tuniu za waleczną postawę wobec wiatru i jak widać z opisu i mapki też byłaś "zagraniczną" dziewczyną. Oby proroctwa pogodowe na temat śniegu w najbliższych dniach okazały się chybione.Pozdrawiam.
| 22:25 środa, 28 stycznia 2015 | linkuj Pod wiatr, ale czegóż się nie robi dla fotek i kondycji.....

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa scsie