Lubniewice dzień 3 :)

Sobota, 27 kwietnia 2013 · dodano: 27.04.2013 | Komentarze 10

Znów namówiłam Danusię na krótką przejażdzke ....troche nam zeszło , bo drogi leśne tutaj bardzo piaszczyste ... no i trochę nieporozumień co do wyboru kierunku jazdy w lesie ...oj można sie zakićkać ! jednak uparłam się , żeby jechać czerwonym szlakiem dla pieszych - i się udało ! piękna trasa przyrodniczo dydaktyczna :) A ścieżek do sprawdzenia jeszcze multum ! :)))) W końcu wyszło nam ,że objechałyśmy dookoła jezioro Lubiąż , nad którym mieszka Danusia :))))

.I wczoraj upał , a dzisiaj zimno jak cholera !

| 21:33 niedziela, 28 kwietnia 2013 | linkuj W fajnym terenie się zakićkałaś Tunia :D
| 21:19 niedziela, 28 kwietnia 2013 | linkuj znalazłyśmy smardze :)
dornfeld
| 18:22 niedziela, 28 kwietnia 2013 | linkuj Są już grzyby?
| 16:38 niedziela, 28 kwietnia 2013 | linkuj Hhehehe Jaszek Ty jestes politycznie ,no wiesz .... :) hehehe
Wesoła z Ciebie kobitka Tuniu
| 09:21 niedziela, 28 kwietnia 2013 | linkuj :))))
lutra
| 06:57 niedziela, 28 kwietnia 2013 | linkuj Twoje wycieczki uświadamiają mi,co jest najważniejsze w poruszaniu się rowerem i to, że z pewnością nie jest to licznik liczący przebytą drogę. Z Twoich zdjęć aż pachnie lasem.
| 22:46 sobota, 27 kwietnia 2013 | linkuj ja z brzozami prowokuje od 30 lat ...jak już ....moje naj naj ulubieńsze drzewa ...jak już !!! :))))
Jaszek
| 21:36 sobota, 27 kwietnia 2013 | linkuj Widzę, że idziesz w politykę. Co to za prowokacja z tymi brzozami ;-)

| 20:28 sobota, 27 kwietnia 2013 | linkuj No i znów Ci napiszę - pięknie jest :)
| 20:11 sobota, 27 kwietnia 2013 | linkuj Pieknie, ale też nie za ciepło...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa baczy