pod wiatr i z wiatrem .....:))))

Czwartek, 31 stycznia 2013 · dodano: 31.01.2013 | Komentarze 7

czekałam i czekałam , az trochę mniej będzie wiało ...no i po 15tej stwierdziłam ,że chyba już mogę ...chociaż kawałeczek w tej wiosennej aurze .....:) Pojechałam tym razem główną szosą do Neurohlitz, potem do góry do drogi na Rosow, do przejazdu kolejowego i z powrotem przez Rosow do domku .
Właściwie to ciężkawo się jechało w tamtą stronę gdzies z 6km ....a potem to już bajka ! Sam rower jechał ! I mimo deszczu który też mnie złapał ...czułam się wspaniale ....powrót już prawie w ciemnościach . A ......zauważyłam jeszcze ,że tak mniej więcej na 10 samochodów to tylko z dwa włączały kierunkowskaz podczas wyprzedzania mnie ........Za to moja nowa lampka sprawuje się idealnie ! :))))

Jaszek
| 13:07 niedziela, 3 lutego 2013 | linkuj W sumie to dobry układ, najpierw pod wiatr a później z wiaterkiem do domciu ;)
| 18:38 piątek, 1 lutego 2013 | linkuj Gratuluję Ci Tuniu wyśmienitej formy nie tylko sportowej - pierwsze zdjęcie podoba mi się szczególnie.
monter61
| 08:44 piątek, 1 lutego 2013 | linkuj http://www.rowerystylowe.pl/lampka-przednia-luxx-p-6495.html
niradhara
| 18:01 czwartek, 31 stycznia 2013 | linkuj Ani śladu śniegu. Szczęściarze :-)
monter61
| 17:28 czwartek, 31 stycznia 2013 | linkuj Cieszę się że masz takie zdanie o lampce na którą Cię namówiłem :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ylroz