• Temperatura -7.0°C

Chyba na pożegnanie pięknej zimy .....Masa i wycieczka ....:))))

Sobota, 26 stycznia 2013 · dodano: 26.01.2013 | Komentarze 5

Zima , nie zima , ale na comiesięczną Masę trzeba pojechać .....A że zapowiadają że w przyszłym tygodniu ma być wiosna , a ja tak lubię zimę , to wyruszyłam już rowerkiem z Przecławia do mamy. Wieczorkiem masa Krytyczna ... trochę taka smutna i cicha ...może dlatego że mało ludzi było ....ale miło pogadać z wytrwałymi , którzy zimy się nie boją :))))Potem zostałam w mieście i dzisiaj ścieżkami rowerowymi przez park Kasprowicza pojechałam na zebranie SAIE...posiedziałam godzinkę zastanawiając się jaka trasę tu wybrać w powrotnej drodze do Przecławia ....No jak już na Wojska Polskiego byłam ...to może przez Unii, może przez Mickiewicza ...no i tak jadąc dojechałam do Głębokiego .....słońce, mróz...może jutro już nie będzie tak pięknie ....a tam zima ma swój urok :)
W każdym razie było naprawdę pięknie i naprawdę zimno ...parę razy schodziłam z rowerka na spacer , żeby rozruszać palce u nóg ......a jechałam tylko ścieżkami rowerowymi i chodnikami....większość których była biała i twarda ...tych chodników.......więc powoli tak sobie jechałam ...i na prawdę czułam się jak wróciłam do domku, jakbym cały dzień była na nartach ....albo na łyżwach .....uwielbiam zimę :))))) No i pochodziłam sobie po jeziorze .....ale tam na końcu gdzie płytko ...bo jestem tchórz ! :)))))

Zdjecia z Masy ...trochę byle jakie ....ale czuć ,że zimno , nie ?
Te ostatnie to Yogiego ....jaka różnica , nie ?

A tu już sobota ....zimno, słonecznie i wietrznie ....

a to ścieżka rowerowa i chodnik na Derdowskiego ....:)))