• Temperatura -5.0°C

ale zima .......!!!

Wtorek, 15 stycznia 2013 · dodano: 15.01.2013 | Komentarze 7

Juz myślałam ,że będzie prawie dobrze ...po sensacjach piątkowych, staniach w korkach na lodowisku w Szczecinie ....wczoraj już czarne główne drogi , no trochę znów popadało ....ale ile można nie jeździć !! Postanowiłam więc przynajmniej spróbowac :))) Założyłam ochraniacze na najczulsze części mego ciała ....czyli kolanka ...no tak jakby co ...i wyruszyłąm :) Plan pierwszy był ,że do Bobolina do przyjaciółki . Niestety za wiaduktem na Smolęcin , tak mnie zaczęło rzucać , choć Bocasek ma dobre oponki, że praktycznie nie dało się jechać ....Bobolin niestety odpada ....Doczłapałam się pchając rower do przejazdu kolejowego i ......widze pięknie posypaną piaseczkiem drogę tirową do Pomellen ! Super ! Więc chociaz tam pojade ! Spotkałam tylko jednego tira ...a tak cisza i spokój ....

W Pomellen było całkiem elegancko ! Więc pomuślałam ,że nawet do Nadrensee się uda !

Jednak za zakrętem niespodzianka ....jednak pod tą mazią był asfalt , a nie lód i ze zdziwieniem stwierdziłam ,że jedzie się super ! I tak dojechałam do Nadrensee ...

Potem zachciało mi sie zrobić pętelkę z powrotem do Pomellen przez Neufeld.....i tak sobie jechałam ...dało się tylko środkiem bo pod spodem sam lód ....pod górkę się nie dało ...i po śladach samochodów też nie .....

Tu widać lodowisko ....:)

Potem już w kierunku na Pomellen i znów Tirówką do domku :))))) Było super ! :)))

| 14:52 piątek, 18 stycznia 2013 | linkuj Faktycznie musiało być super czego potwierdzeniem jest seria pięknych zdjęć, no i treść opisu wycieczki. Oby się nie sprawdziły prognozy pogody na najbliższe dni.
Peio
| 20:33 środa, 16 stycznia 2013 | linkuj W takich warunkach nawet 15km jest niezłym wyczynem. Tak trzymać :)).
niradhara
| 08:23 środa, 16 stycznia 2013 | linkuj Śnieżna maź wydaje mi się znacznie gorsza niż lód.
lukasz78
| 21:21 wtorek, 15 stycznia 2013 | linkuj Iii, myślałem, że w NRD śnieg jest brunatny lub czerwony, a on tak samo biały :)) Pozdro z dalekiego wschodu!
| 21:17 wtorek, 15 stycznia 2013 | linkuj Fajna zimowa wycieczka:)))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iauli