Popołudniowe sprawdzanie stanu ulubionych wertepów :)))))

Sobota, 5 stycznia 2013 · dodano: 05.01.2013 | Komentarze 9

I znów piękna pogoda ...jednak na dłuższą wycieczkę dzisiaj nie mogłam sobie pozwolic ...więc taka fajna przejażdżka mi wyszła głównie po szutrze , polnych dróżkach i po lesie ....czyli to co lubię najbardziej :))) Stan tych akurat dróg jest super ...jednak tirowa drogę do Pommelen dalej unikam z uwagi na straszne błocko . Zrobiłam taką pętelkę od Kolbitzow, Neurosow, Rosow, Tantow, Radekow, Nadrensee Wald, Rosow , Neurosow i Kolbitzow :))))

[url=http://www.fotosik.pl]

Peio
| 15:29 wtorek, 8 stycznia 2013 | linkuj Świetne fotki! i kto by pomyślał, że to jeszcze styczeń.
| 18:47 poniedziałek, 7 stycznia 2013 | linkuj Seria zdjęć pełnych uroku i faktycznie na ich podstawie można by sądzić, że to wiosna. Zresztą Ty Tuniu potrafisz w każdym pejzażu znaleźć coś urokliwego.
| 18:31 poniedziałek, 7 stycznia 2013 | linkuj Niemcy powinni postawić znak ograniczenia prędkości na tym zakręcie kolejowym. Brzozy na zakręcie rosną...
| 16:00 poniedziałek, 7 stycznia 2013 | linkuj Jak na zimę to faktycznie mamy super warunki do jazdy (mam nadzieję że tak będzie do wiosny).
Jana
| 12:11 poniedziałek, 7 stycznia 2013 | linkuj co to za pora roku u Ciebie ? :-)
niradhara
| 13:57 niedziela, 6 stycznia 2013 | linkuj Zazdroszczę tej pogody ;-)
| 20:01 sobota, 5 stycznia 2013 | linkuj Ładniusie wertepy!
| 19:28 sobota, 5 stycznia 2013 | linkuj Na Twoich fotach czysta wiosna:))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa enieo