popołudniowy spacerek do lasu .......

Sobota, 27 października 2012 · dodano: 28.10.2012 | Komentarze 9

Po południu postanowiłam poszukac znów jesieni w najbliższym lesie ...czyli po stronie tamtej ....między Pomellen, Nadrensee a Lehben .....mało słońca , ale dzień był piękny i bezwietrzny .......

| 20:56 poniedziałek, 29 października 2012 | linkuj szkoda tylko ,że nie mam opon zimowych ...ale miejmy nadzieję , że zima będzie sucha i ładna ! :))))
| 15:13 poniedziałek, 29 października 2012 | linkuj Faktycznie, mamy piękną jesień (a Warszawę już zasypało to białe szaleństwo).
| 07:14 poniedziałek, 29 października 2012 | linkuj Tu jeszcze seria pięknych zdjęć kolorowej jesieni ale te oszronione gałęzie nie wróżą już nic ciepłego, no ale rowerów nie zawieszamy na kołkach, prawda Tuniu ?
mih
| 22:17 niedziela, 28 października 2012 | linkuj Niemhieckie ghrzyby :) Phewnie phyhota :)
Jana
| 22:00 niedziela, 28 października 2012 | linkuj ślicznie !!!!
| 21:02 niedziela, 28 października 2012 | linkuj pewnie na fb ....:)
| 20:55 niedziela, 28 października 2012 | linkuj Tunia te fotki już gdzieś wcześniej ujrzałem :)
| 20:52 niedziela, 28 października 2012 | linkuj Piękne jesienne zdjęcia:))
JeruTheDamaja
| 20:49 niedziela, 28 października 2012 | linkuj Piękne zdjęcia :)
Jesień ma swój urok...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa alawc